AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #1 Skrevet 13. juni 2015 Den dype fine brunfargen... Eksempelvis Sophie Arvebrink.. Knallbrun og fin hele tiden..??? Eller Suzanne Svanevik?? Jeg er selv litt gylden i huden, men tørr ikke ligge grille meg i solarium flere ganger i uka for å få den fine, dype brunfargen noen besitter.. Noen som er drevne på området, og som kan gji meg tips og råd?Anonymous poster hash: 7b575...0b1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #2 Skrevet 13. juni 2015 Selvbruning Anonymous poster hash: 5ff7e...949
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #3 Skrevet 13. juni 2015 SelvbruningAnonymous poster hash: 5ff7e...949 Men av hvilken sort? Jeg har seriøst prøvd mange, men de vaskes jo bort etter 3-4 dager:-p å smører jeg på igjen etter 3-4 dager, så blir det jo så himla ugjevnt.... Anonymous poster hash: 3bfaf...55c
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #4 Skrevet 13. juni 2015 Men av hvilken sort? Jeg har seriøst prøvd mange, men de vaskes jo bort etter 3-4 dager:-p å smører jeg på igjen etter 3-4 dager, så blir det jo så himla ugjevnt....Anonymous poster hash: 3bfaf...55c eksfolier godt, og hold fargen vedlike med gradual tan bodylotion. Jeg bruker den fra St.tropez. Har aldri opplevd at den skjolder. Anonymous poster hash: 89b25...cc7
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #5 Skrevet 13. juni 2015 eksfolier godt, og hold fargen vedlike med gradual tan bodylotion. Jeg bruker den fra St.tropez. Har aldri opplevd at den skjolder.Anonymous poster hash: 89b25...cc7 Oj, det skal jeg prøve... Hvor ofte fører du på? Og blir denne mørk i fargen? Selv har jeg gul undertone i huden, så er redd for å bli gul/oransje....:-/ Anonymous poster hash: 3bfaf...55c
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #6 Skrevet 13. juni 2015 Noen fler?Anonymous poster hash: 3bfaf...55c
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #7 Skrevet 13. juni 2015 Dra til syden? Hehe. Så er det bare å prøve å vedlikeholde etter det Anonymous poster hash: 2709f...c2a
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #8 Skrevet 14. juni 2015 Den dype fine brunfargen... Eksempelvis Sophie Arvebrink.. Knallbrun og fin hele tiden..??? Eller Suzanne Svanevik?? Jeg er selv litt gylden i huden, men tørr ikke ligge grille meg i solarium flere ganger i uka for å få den fine, dype brunfargen noen besitter.. Noen som er drevne på området, og som kan gji meg tips og råd?Anonymous poster hash: 7b575...0b1 Svaret er nok solarium, i hvert fall Arvebrink har jeg sett på bloggen at tok sol Anonymous poster hash: ac6c5...f2e
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #9 Skrevet 14. juni 2015 St. Tropez Bronzing Mousse. Anonymous poster hash: 676b4...ea1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #10 Skrevet 14. juni 2015 He-he ja, eg pleidde å bruka same solstudio som Svanevik. Anonymous poster hash: 916a8...8c5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #11 Skrevet 14. juni 2015 For å få den skikkelige gløden med fregner etc må solarium til. For oss som ikke ønsker å ta sol er selftan en vel så grei løsning gradual tan med dove sommer er en god løsning. Anonymous poster hash: 36f75...426
Sandie Skrevet 14. juni 2015 #12 Skrevet 14. juni 2015 Det er nok en kombinasjon av solarium og selvbruning.Om de alltid er like brune irl som på bilder er heller ikke sikkert.Kan være bildene er manipulerte.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #13 Skrevet 14. juni 2015 Det er nok en kombinasjon av solarium og selvbruning.Om de alltid er like brune irl som på bilder er heller ikke sikkert.Kan være bildene er manipulerte. Takk for svar alle sammen:-) Jeg er egentlig litt redd for overdreven bruk av solarium.. En gang i blant går bra, men ikke hele tiden.. Jeg prøver også å finne en selvbruning som er bra, siden jeg har en gul undertone i huden, så er jeg livredd for å bli gul / oransje... Jeg drømmer virkelig om brunfargen til Arvebrink:-p skulle ønske det fantes en selvbruner som ga den fargen...Anonymous poster hash: 3bfaf...55c
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #14 Skrevet 14. juni 2015 For å få den skikkelige gløden med fregner etc må solarium til. For oss som ikke ønsker å ta sol er selftan en vel så grei løsning gradual tan med dove sommer er en god løsning. Anonymous poster hash: 36f75...426 Men vil dove sin bli mørk? Jeg har en svak gul undertone i huden, vil ikke denne gjøre meg enda gulere?:-)Anonymous poster hash: 3bfaf...55c
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #15 Skrevet 14. juni 2015 Hva med f.eks betakaroten? TsAnonymous poster hash: 3bfaf...55c
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #16 Skrevet 14. juni 2015 Men vil dove sin bli mørk? Jeg har en svak gul undertone i huden, vil ikke denne gjøre meg enda gulere?:-)Anonymous poster hash: 3bfaf...55c Den blir neppe sjokolademørk, men den er faktisk ikke dum hvis du vil ha en litt naturlig farge. Aner ikke med hudtone da jeg er rødlig. Anonymous poster hash: 36f75...426
Sandie Skrevet 14. juni 2015 #17 Skrevet 14. juni 2015 Takk for svar alle sammen:-) Jeg er egentlig litt redd for overdreven bruk av solarium.. En gang i blant går bra, men ikke hele tiden.. Jeg prøver også å finne en selvbruning som er bra, siden jeg har en gul undertone i huden, så er jeg livredd for å bli gul / oransje... Jeg drømmer virkelig om brunfargen til Arvebrink:-p skulle ønske det fantes en selvbruner som ga den fargen...Anonymous poster hash: 3bfaf...55c Har du testet ut de mørkeste selvbrunerne? Jeg bruker denne til hverdags: http://no.feelunique.com/p/St-Tropez-Everyday-Gradual-Tan-Body-MediumDark-200ml Men vurderer å prøve ut denne: http://no.feelunique.com/p/St-Tropez-Self-Tan-Dark-Bronzing-Lotion-200ml#buy-this-product resultatet her ser jo lovende ut: (2:20) Er forøvrig enig i at solarium bør man være forsiktig med.Jeg ser mange som har blitt veldig rynkete etter mange års solariumbruk.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #18 Skrevet 14. juni 2015 Har du testet ut de mørkeste selvbrunerne? Jeg bruker denne til hverdags:http://no.feelunique.com/p/St-Tropez-Everyday-Gradual-Tan-Body-MediumDark-200ml Men vurderer å prøve ut denne:http://no.feelunique.com/p/St-Tropez-Self-Tan-Dark-Bronzing-Lotion-200ml#buy-this-product resultatet her ser jo lovende ut: (2:20)https://www.youtube.com/watch?v=e1dS-GMO8As Er forøvrig enig i at solarium bør man være forsiktig med.Jeg ser mange som har blitt veldig rynkete etter mange års solariumbruk. Jeg har nå bestilt Shadow tans spraytan, å skal prøve den..:-) jeg prøvde Sunz sin sprayflaske og brunfargen ble knall lekker, nedturen var at flaska var vel nok til 4-5 påføringer, og fargen var nesten borte etter 3 dager..:-/ dyr er den også, iallefall når den ikke varer lenger. St.Tropez sin mousse har jeg også prøvd, den i dark, men jeg personlig synes ikke noe om den... Du kan IKKE vise deg ute før du har vasket av det øverste laget. Og jeg synes faktisk den gir litt grønnskjær i huden.. Hvis du liker mousse så anbefaler jeg Suntana sin i dark chocolate:-) dem lukter sjokolade, og du kan gå ut blant folk rett etter påføring..:-) fant nettopp en side på nett med denne råbillig! Her lokalt koster det 300 pr flaske, men jeg bestilte nettopp på den siden for 99,- den heter lookperfect.dk :-) jeg bestilte den aller mørkeste og skal prøve den nå:-) liker egentlig ikke mousse, men denne er veldig fin.. Tørker fort gjør den også:-) tsAnonymous poster hash: 3bfaf...55c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå