Fame Skrevet 13. juni 2015 #1 Skrevet 13. juni 2015 (endret) Nå gjør jeg snart noe drastisk som å brenne ned huset. Jeg desinfiserte kjøkkenet for en ukes tid siden og fant en liten billekolonni under ovnen. Nå finner jeg bare flere. I skuffer og skap og overalt.. jeg blir gaaaaaaaaal! Noen råd? Husker ikke hva de heter. De er svarte med sånt hvitt belte over ryggen. Edit: det kalles fleskebille Endret 13. juni 2015 av Fame
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #2 Skrevet 13. juni 2015 Det vanligste rådet med innsekter vi ikke vil ha, er å ta fra dem næringsgrunnlaget, altså fukt og smuler, støv, mugg og annet de kan overleve på. De krypene der har jeg ikke vært i nærkamp med, men Sølvkre, de har jeg prøvd. Tar ikke kattene knekken på dem heller? Anonymous poster hash: 608d8...9c7
Fame Skrevet 13. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2015 Nei. Kattene bryr seg fint lite dessverre.. Jeg leste at de gjerne lever av kattemat så lurer på om jeg ikke må kaste ut alle maten og kjøpe ny
Gjest FruKG Skrevet 13. juni 2015 #4 Skrevet 13. juni 2015 Mine foreldre var veldig plaget med de samme billene. Jeg visste ikke hva de het, men jeg husker hvordan de så ut. Ekkelt. De kastet all mat, støvsuget huset, kastet støvsugerposene, klorvasket huset og kokevasket det de kunne. De ble kvitt billene. Om det er noe de tilfeldig de kom over eller hva vet jeg ikke, men de ble kvitt billene.
Fame Skrevet 13. juni 2015 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2015 Får sette i gang med det når feriepengene kommer inn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå