Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket volumprodukt til håret kan du anbefale meg?

Anonymous poster hash: c60a3...3a1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virkelig ingen.....?

Anonymous poster hash: c60a3...3a1
Gjest Gjest_Clarity
Skrevet

Denne fra Big Sexy Hair.

Selv om det egentlig er tørrhshampoo, så funker den bedre til volum enn div hårsprayer, hårskum og hårpudder. Tupperer litt hår der hvor jeg vil ha volum, og sprayer over. Den er drøy i bruk, så du trenger ikke å spraye mye :)

Skrevet

Denne fra Big Sexy Hair.

Selv om det egentlig er tørrhshampoo, så funker den bedre til volum enn div hårsprayer, hårskum og hårpudder. Tupperer litt hår der hvor jeg vil ha volum, og sprayer over. Den er drøy i bruk, så du trenger ikke å spraye mye :)

skriver under på den, pluss batiste xxl tørrshampo gjør samme nyttet, kanskje hakket bedre. Eneste metoden som gir langvarig volum i mitt paddeflate hår.

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags type hår har du? Lettere å anbefale noe hvis du gir litt mer informasjon.

Selv er jeg blond, og det desidert beste produktet jeg har vært borte i er pureology highlight stylist bodyfying luminator. Denne fønes i fuktig hår, og gir en utrolig god base for videre styling. Også holder den, og tynger ikke håret, den gir glans og lar håret beholde den fine fargen. 

Deretter er jeg uhyre svak for Kevin Murphy sitt hårpudder, det slår alt av hårpudder. Og så ville jeg investert i en skikkelig tuperingsbørste. Frisøren brukte GHD på meg sist, men ikke funnet noe ste då kjøpe den, men har tidligere kjøpt på kicks.

Anonymous poster hash: 7c819...2ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...