Sitronmelis Skrevet 13. juni 2015 #1 Del Skrevet 13. juni 2015 (endret) Jeg og samboeren har veldig lyst å reise til Krakow i nærmeste fremtid. Og lurer på om noen har vært der som kan si litt om byen? Hva kan en gjøre? Bra hotell som ikke er alt for dyre, restauranter, shopping, utflukter osv. Vi tenker å besøke konsentrasjonsleiren Auschwitz ihvertfall. Er det andre ting i forbindelse med 2.verdenskrig å oppleve i Krakow? Endret 13. juni 2015 av Sitronmelis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 13. juni 2015 #2 Del Skrevet 13. juni 2015 Auschwitz 1 og 2. Saltgruvene. Mariakirken! Aaaaah gleder meg til min tur!!! 😄😄😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hectine Skrevet 14. juni 2015 #3 Del Skrevet 14. juni 2015 Anbefaler Galaxy hotell! Og hvis du er interessert i 2. verdenskrig så anbefaler jeg Schindlers fabrikk i Kazimiers, og en tur til mariakirken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #4 Del Skrevet 14. juni 2015 Jeg vurderer også å reise til Krakow. Har hørt mye bra om den byen der! Vil helst ha leilighet/hotel i gamlebyen. Anonymous poster hash: 151b3...84d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 14. juni 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 14. juni 2015 Anbefaler Galaxy hotell! Og hvis du er interessert i 2. verdenskrig så anbefaler jeg Schindlers fabrikk i Kazimiers, og en tur til mariakirken Takk for tips Galaxy virket som et fint hotell! Billig var det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hectine Skrevet 14. juni 2015 #6 Del Skrevet 14. juni 2015 Takk for tips Galaxy virket som et fint hotell! Billig var det også! Prøv spaet! Vi fikk 30 min massasje for 90 zloti (180 NOK). Frokosten og middagen var også knallgod i restauranten, og hotellet er 50 meter fra et stort kjøpesenter. Perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #7 Del Skrevet 14. juni 2015 Noen som vet hvor varmt det er i slutte av juli/begynnelsen av august? sånn ca? Anonymous poster hash: 151b3...84d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulle Skrevet 14. juni 2015 #8 Del Skrevet 14. juni 2015 Reis på utflukt til Nowa huta. Melder du deg på guidet tur (ikke privat guide som hotellet gjerne anbefaler), blir du transportert i svarte "gangsterbil" og får besøke en autentisk kommunistisk leilighet. http://no.m.wikipedia.org/wiki/Nowa_Huta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå