Gå til innhold

Huden min ser ikke ut etter voksing (bilde)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle vokse overleppe og hake, brukte HARMONI voksstrips egnet for sensitiv/normal hud. Gjorde alt som man pleier å gjøre, men etter jeg hadde dratt av stripsen svei det utrolig mye, mer en normalt og huden ble illrød! Etter litt så jeg at hudfiller var borte fra ansiktet. På samme tid føles det ut som jeg har brent meg i ansiktet. Det svir så utrolig mye at jeg må kjøle det ned, før jeg smørte på litt alovera gel. Nå ser jeg ikke ut!! Er helt rød flekkete. Noen som har opplevd noe lignende, eller har tips til noe jeg kan gjøre for å bedre det? 😔 Hjelp! 😭

Anonymous poster hash: ce7bc...602

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at dette er voksstrips for ansiktet? Høres ut som du kanskje har fått en allergisk reaksjon.

Sårene gror sikkert, men du kan jo vurdere å spørre på apoteket eller dra til legen.

Skrevet

Det som kan ha skjedd er at voksen dro med seg noe av det ytterste hudvevet, slik at det blir som et skrubbsår. Aloe vera gele og lavendel olje kan fungere fint. Har du en hudpleiesalong i nærheten så stikk innom og forklar hva som har skjedd, og om de kunne ha vært så snill og gi deg en prøve på noe som kan hjelpe. F.eks Dermalogica; Ultra calming serum concentrate.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...