Girly Skrevet 13. juni 2015 #1 Skrevet 13. juni 2015 Hei dere Jeg kjøpte tur\retur billett med stansted Express her omd agen som skal brukes til mandag. Men da jeg valgte og få den tilsendt til mobil så hadde jeg glemt et tall i tlf nummeret og billetten kom aldri. Men den er betalt og på nettsiden dams der biletten står som betalt er det også et referansenummer. Ringte inn til dem ,men ble satt over til andre hele tiden fordi dem ikke kunne hjelpe meg. Har noen andre gått i samme blemme som meg her før ? Kan jeg bruke dette referansenummeret på noe billettautomat for og få den ut allikevel ?
Florence Skrevet 13. juni 2015 #2 Skrevet 13. juni 2015 Har ikke gjort det samme selv, men vil tro det skal gå greit med referansenummeret? Det er billettautomater på Stansted. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå