AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #1 Skrevet 13. juni 2015 http://www.kk.no/livsstil/er-det-lov-å-si-fra-dersom-kjæresten-har-lagt-på-seg-33782?utm_source=sprinkle&utm_medium=widget-54c780dbb1601&utm_content=www.kk.noAnonymous poster hash: 1e0d0...2c0
Gjest Olivia Benson Skrevet 13. juni 2015 #2 Skrevet 13. juni 2015 Kanskje man skal unngå ordet feit, men ja jeg syns det er greit å si fra. Ofte er man ikke klar over selv hvor mye man faktisk har gått opp. Men som det står i artikkelen, man kan ikke tvinge den andre ned i vekt, så det får jo være opp til den "feite" hva han eller hun gjør med informasjonen.
kisskissbangbang Skrevet 13. juni 2015 #3 Skrevet 13. juni 2015 Ja, det må vel være greit? Ikke dermed sagt at jeg hadde tvunget ham til endring dersom han ikke ville, men det må være greit å si fra. Jeg hadde satt pris på om han gjorde det, selv om jeg sikkert hadde blitt flau og litt fornærma.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #4 Skrevet 13. juni 2015 Det er ikke bare greit, men et must. Det er frekt å ikke si fra. Anonymous poster hash: e9264...dc7 1
Rysiseal Skrevet 13. juni 2015 #5 Skrevet 13. juni 2015 Er ikke begrepet feit nedlatende? Ellers synes jeg at jeg må kunne stole på og bli sagt sanheten av min kjæreste, så jeg ville sette pris på ærlighet også om det viser seg at jeg må begynne å være forsiktig med vekten. Så jeg ville dermed også si det ærlig i tilfelle vedkommende ikke har merket det.
Pringle Skrevet 13. juni 2015 #6 Skrevet 13. juni 2015 Hvis man ikke har lagt merke til at man er blitt feit, så er det noe galt i veien, og ikke bare fedme. 3
AliceInFitnessLand Skrevet 13. juni 2015 #7 Skrevet 13. juni 2015 Synes det er helt greit, men bør kanskje tenke litt på hvordan man ordlegger seg når man prøver å si ifra.
Gjest Hofmann Skrevet 13. juni 2015 #8 Skrevet 13. juni 2015 (endret) Det kjem heilt an på om kjærasten er ein mann eller ei kvinne. Difor har også KK vinkla saka slik at det er mannen som er den overvektige her. For også dei veit at hvis ikkje, ville reaksjonane ha vorte særs valdsamme. Endret 13. juni 2015 av Veslefrikk
AliceInFitnessLand Skrevet 13. juni 2015 #9 Skrevet 13. juni 2015 Det kjem heilt an på om kjærasten er ein mann eller ei kvinne. Difor har også KK vinkla saka slik at det er mannen som er den overvektige her. For også dei veit at hvis ikkje, ville reaksjonane ha vorte særs valdsamme. Jeg er selv kvinne og om kjæresten min hadde sagt det til meg hadde jeg tatt det seriøst. Sikkert blitt litt flau, men hadde vel åpnet øynene til hva alle tv-seriene og godteriet hadde gjort med kroppen min.
Gjest Rose11 Skrevet 13. juni 2015 #10 Skrevet 13. juni 2015 Jeg liker ikke ordet feit. Syns det er et stygt ord å bruke. Bedre si det på en annen måte. Helt greit å si i fra, men ikke bruk ordet feit.
tussi84 Skrevet 13. juni 2015 #11 Skrevet 13. juni 2015 Synes ikke man skal bruke ordet feit eller tjukk i noen sammenheng da dette kan såre. Bedre å bruke andre ord eller si det på en alrigt måte.
Gjest FIN FYR / IDIOT Skrevet 14. juni 2015 #12 Skrevet 14. juni 2015 Er ikke begrepet feit nedlatende? Ellers synes jeg at jeg må kunne stole på og bli sagt sanheten av min kjæreste, så jeg ville sette pris på ærlighet også om det viser seg at jeg må begynne å være forsiktig med vekten. Så jeg ville dermed også si det ærlig i tilfelle vedkommende ikke har merket det. Hva syns du selv? Er feit et negativt ord med mange synonymer eller?.... Synonymer for feit er: overvektig besparende űkonomisk billig gullkantet omfangsrik laskete tjukk rentabel flesket fordelaktig regningssvarende inntektsgivende fyldig velernært god butikk plűsete inntektsbringende brukbar nűysom frodig tykk korpulent lűnnsom sparsommelig kvapsete drivverdig overspist adipid utbytterik lukrativ finansiell innbringende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå