Gå til innhold

Wub Wub?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er du her? Du er forumets helt!

Anonymous poster hash: 8244a...676
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Han skriver så mye som er sant. Mange misliker Wub Wub, men han er litt som FrP. Viktig å ha han med selv om han noen ganger trår i salaten. Han tør å si ting som andre ikke tør.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her jeg ;) Takker så mye for støtte og rosende ord! Godt å høre at det er mennesker som setter pris på vinklingene og problemstillingene jeg tar opp

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du skriver litt bra, men det meste er bare svada og synsing uten kilder eller god kildekritikk. Du er litt som en 4-åring som tror på alt som blir sagt med stoooore øyne.

Anonymous poster hash: 99a9e...7a1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gøy med quiz da!

Så bra du likte den, gjør meg glad å høre  :hug: Kommer flere spørsmål senere etter at jeg har sett ferdig en film så bare å slenge seg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wub, du er litt som en roman av Dickens: Av og til blir jeg pinlig berørt, men så kommer det storartede passasjer som veier opp og vekker interessen igjen. Den nystartede historiequizen er et godt eksempel.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wub, du er litt som en roman av Dickens: Av og til blir jeg pinlig berørt, men så kommer det storartede passasjer som veier opp og vekker interessen igjen. Den nystartede historiequizen er et godt eksempel.

Prøver være flerdimensjonal og uforutsigbar - man skal aldri vite hvor man har meg eller hvor jeg skal plasseres. Noen ganger dukker det opp dype og innsiktsfulle perler som man bør lytte til, andre ganger kan jeg fremstå som verdens mest uvitende og trangsynte ignoramus - og det er med overlegg/bevisst. 

Har mange gir å gå på og det er det jeg syntes er morro. Er også viktig å huske på at mange av trådene mine er et resultat av en sær humor, det er ikke mange som har plukket det opp - enda.

Ellers så må jeg legge til at jeg syntes du er en av de bedre brukerne på vitenskaps forumet med høyt kunnskapsnivå og spennende innlegg, keep it up :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Godt sagt  :laugh:

Anonymous poster hash: 665e3...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han skriver så mye som er sant. Mange misliker Wub Wub, men han er litt som FrP. Viktig å ha han med selv om han noen ganger trår i salaten. Han tør å si ting som andre ikke tør.

ah skjønner :)

Anonymous poster hash: d86c8...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...