AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #1 Skrevet 13. juni 2015 Er det bare jeg som synes det er så sinnssykt vondt å få vasket håret der? Åh, folk sier det er så deilig osv og jeg ligger der med en nakke som holder på å knekke kjennes det ut som Har prøvd å få den justert altså, det går bare ikke! Anonymous poster hash: 72d39...dd5 12
Jolene Skrevet 13. juni 2015 #2 Skrevet 13. juni 2015 Enkelte sånne vasker er grusomme og umulige å slappe av i! Enig med deg, men de som er gode, de er derimot SKIKKELIG gode 1
annebanane Skrevet 13. juni 2015 #3 Skrevet 13. juni 2015 (endret) Jeg er så i himmelen av selve hårvasken, så jeg klarer heldigvis sone ut mesteparten av det fæle presset i nakken om den ikke blir skikkelig justert. Endret 13. juni 2015 av Moonwalker 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #5 Skrevet 13. juni 2015 Det er drittvondt!! Anonymous poster hash: 4c3e1...5f4 4
Chizue Skrevet 13. juni 2015 #6 Skrevet 13. juni 2015 Åh elsker å få vasket håret hos frisøren, hadde jeg hatt penger til det, så ville jeg dratt dit 2-3 ganger i uken Er nok noe med at det blir som en kort hode massasje x) 1
Jeane Skrevet 13. juni 2015 #7 Skrevet 13. juni 2015 Det er mye mindre vondt dersom de har en puff du kan legge bena på, synes jeg. Ellers bruker jeg å skli så langt ned i setet at kanten på vasken kommer ganske nært hårfestet. Da synes jeg det går greit, selv om det ikke akkurat er behagelig.
lemon-aid Skrevet 13. juni 2015 #8 Skrevet 13. juni 2015 Enig. jeg liker ikke å ligge ved frisørvasken (for lenge!), det gjør vondt i nakken ;/
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #9 Skrevet 13. juni 2015 Har sluttet å vaske håret hos frisøren, fordi jeg synes det er vondt å ligge i vasken der. Aldri mer! De begynte jo også å massere hodebunnen mens en lå der å hadde vondt i nakken! Glem det, etter det så får de kun våte håret mitt med spray. Anonymous poster hash: 7eea6...af3 1
Skygge Skrevet 13. juni 2015 #10 Skrevet 13. juni 2015 Har alltid følt at jeg sitter med nakken i knekk når jeg får vasket håret. Med sammenbitte tenner og bønn om at det snart skal være ferdig. Men så gikk jeg til en annen salong sist gang. Vasken var ikke perfekt der heller, men så pakket hun hodet mitt godt inn i et håndkle mens hun farget vippene mine. Jeg satt fortsatt lent bakover over vasken, men brått var jeg i en behagelig kokong. Snodig, men jeg holdt på å sovne der jeg satt. For første gang ble det "Ferdig allerede?!"
FruHudson Skrevet 13. juni 2015 #11 Skrevet 13. juni 2015 Jeg klarer heller ikke sitte godt når håret mitt vaskes! Sist gang tror jeg bakhodet mitt sovna på grunn av dårlig blodtilførsel Prikka skikkelig
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #12 Skrevet 13. juni 2015 Jeg hater den vasken og ber heller frisøren bruke spruteflaske til å væte håret med,eller så tropper jeg opp til timen med vått nyvasket hår (bor like i nærheten),Det veste er frisører som plasker vann langt oppover i ansiktet eller nedover halsen og nakken slik at genseren blir våt. Anonymous poster hash: 3e791...2bf 1
Gjest Rose11 Skrevet 13. juni 2015 #13 Skrevet 13. juni 2015 (endret) Helt enig ts. Det er veldig ubehagelig for nakken min. Klarer liksom ikke å slappe av. Har vært hos ulike salonger og alle vaskene er like vonde Vasker ikke håret hos frisøren mer. Tar det heller hjemme. Endret 13. juni 2015 av Rose11
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #14 Skrevet 13. juni 2015 Åh elsker å få vasket håret hos frisøren, hadde jeg hatt penger til det, så ville jeg dratt dit 2-3 ganger i uken Er nok noe med at det blir som en kort hode massasje x) Jeg var hos en frisør der det også var massør, og jeg fikk massasje av massøren i hodebunnen 10 min gratis i hårklippen! Tenkte å ta meg en tur dit igjen snart. Anonymous poster hash: 275c3...61e 1
smygende_lodde Skrevet 13. juni 2015 #15 Skrevet 13. juni 2015 Enig! De fleste vaskene er skikkelig vonde, noe som er dumt fordi jeg elsker når de vasker håret. Men klarer jo ikke slappe av når det føles ut som om jeg skal bli halshugget i sirupsfart. Hadde gått til frisøren og tatt vask i samme sleng mye oftere om det var litt mer behagelig! 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #16 Skrevet 21. juni 2015 Hahah halshugget i sirupfart.. der har du det!! Uff, ja deg er vondt. Noe som er så dumt for det er jo så herlig å få vasket håret og her får du litt hodebunnsmassasje imens hårkuren virker. Åhh, men.. nakken knekker, så klarer ikke å nyte det Anonymous poster hash: 72d39...dd5 1
Tigerstaden Skrevet 22. juni 2015 #17 Skrevet 22. juni 2015 Det er jo kjempedeilig, men tror det kommer ann på vasken. Da jeg bodde i Tromsø, og klippet meg hos Nikita, var vaskene der helt jævlige, ble skikkelig stiv og støl i nakken. Nå klipper jeg hos min faste frisør i Oslo, og der er vasken kjempedeilig, god masasje, nesten som å sove hjemme i senga... zzzz
Wildstar Skrevet 22. juni 2015 #18 Skrevet 22. juni 2015 Hater de vaskene, enda til gode å bruke en som er behagelig.
Pingting Skrevet 22. juni 2015 #19 Skrevet 22. juni 2015 De er grusomme. Sist jeg var hos frisøren hadde jeg et skjørt som var skikkelig glatt, så jeg tilbragte mesteparten av tiden med å prøve å hindre rompa fra å stadig gli fremover, skjørtet fra å stadig gli oppover, og å overleve at nakken egentlig var det eneste som holdt meg på plass i stolen. Første gang jeg har sagt NEI NEI NEI! til hårkur
Gjest Blåbæret. Skrevet 22. juni 2015 #20 Skrevet 22. juni 2015 De er grusomme. Sist jeg var hos frisøren hadde jeg et skjørt som var skikkelig glatt, så jeg tilbragte mesteparten av tiden med å prøve å hindre rompa fra å stadig gli fremover, skjørtet fra å stadig gli oppover, og å overleve at nakken egentlig var det eneste som holdt meg på plass i stolen. Første gang jeg har sagt NEI NEI NEI! til hårkur Hahaha nå lo jeg godt. Ser det for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå