Gjest Peluche, ikke pålogget Skrevet 2. september 2004 #1 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg leser aviser hver dag, også utenlandske. Men dette bildet fra løslatelsen av 31 gisler fra skolen i Nord-Ossetia er etter min mening årets bilde. Jeg ble ihvertfall utrolig grepet av det, ble både sint, fortvilet, lei meg og frustrert. http://gfx.dagbladet.no/nyheter/2004/09/02/rus2.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 2. september 2004 #2 Del Skrevet 2. september 2004 Det er et vakkert bilde. Nært og rørende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robban43 Skrevet 2. september 2004 #3 Del Skrevet 2. september 2004 Ja bildet er gripende....... Men setter samtidig søkelyset på hvor gal denne verden er blitt. INGEN er lenger beskyttet mot terror og vold. Hvordan skal denne verden bli hvis ekstreme grupper skal være de som dikterer reglene????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 2. september 2004 #4 Del Skrevet 2. september 2004 Ga meg våte øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 2. september 2004 #5 Del Skrevet 2. september 2004 Sterkt bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 3. september 2004 #6 Del Skrevet 3. september 2004 Det er et utrolig flott bilde... Det grep meg også med en gang. Jeg måtte lagre det på PC'en og ha det. Det er vakkert og samtidig "makabert", siden man kjenner historien bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse dokka Skrevet 3. september 2004 #7 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg får helt vondt inni meg.Verden er blitt gal og full av hat.Snører seg bra i halsen bare av å tenke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den utstøtte Skrevet 3. september 2004 #8 Del Skrevet 3. september 2004 For å forstå hva dette dreier seg om, poster jeg denne linken. http://blog.willy.no/cgi-bin/viewnews.pl?i...=fullnews&tmpl= Willy sender med ujevne mellomrum ut sine blger med betraktninger om aktuelle saker. Alltid like reflekter og velskrevet. Send Willy en mail, og han legger deg på mailinglisten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglene Skrevet 4. september 2004 #9 Del Skrevet 4. september 2004 Det er et vakkert bilde. Nært og rørende. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 4. september 2004 #10 Del Skrevet 4. september 2004 Det rører ved noe iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 5. september 2004 #11 Del Skrevet 5. september 2004 Oi... det er utrolig hva et bilde kan si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. september 2004 #12 Del Skrevet 9. september 2004 Et sterkt bilde når man vet historien bak det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 9. september 2004 #13 Del Skrevet 9. september 2004 et bilde kan si mer enn tusen ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå