Supervilde Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Hei! Tenkte å starte en tråd og se om det finnes noen andre på forumet her som jakter. Selv er jeg 20, har jeg vært med på jakt i alle år, men først i år somlet meg til å ta prøven for å kunne skyte selv. Hjort er det det går i her. Hvordan er det med dere? 1
Christiania_Oslo Skrevet 13. juni 2015 #2 Skrevet 13. juni 2015 Har tatt jegerprøven men driver ikke aktivt med jakt. Hadde en periode i 2012 da jeg var innbitt friluftsmenneske og tok jegerprøven,hadde fiskekort for Oslo og "bodde"i marka. Dessverre har jeg bare vært med på jakt et par ganger lengre opp i Norge. Har ivrige jegere i slekta som jakter hver høst på elg og rådyr. Husker jeg og de andre barna i familien pleide å leke jakt da vi var små...satt timesvis i skogen med kikkert for å se elg,hehehe... Har pr idag ikke et sterkt ønske om å jakte og mange av reglene for jakt har jeg vel egentlig glemt(slik som når det er lov å jakte på div.dyr) Har våpen, men ikke hjemme hos meg selv, den er trygt lagret i et våpenskap hos min bror,selvom den er min. Fant ut at det er "tryggere"å ha den der. Er fremdeles glad i friluftsliv og går ofte turer på våren-høsten da....
Gjest Coolaid Skrevet 13. juni 2015 #3 Skrevet 13. juni 2015 Nå kommer vel snart tråden "kunne du vært sammen med en jente som går på jakt?...
Gjest ulvepopcorn Skrevet 13. juni 2015 #4 Skrevet 13. juni 2015 Jeg har jaktet tidligere, hatt jegeprøven i 11 år, men har ikke skutt noe selv de siste årene. Mannen jakter da, og jeg er gjerne med ham på det
Focklop Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Jeg har vært med på jakt så lenge jeg kan huske. Er 21 år, men har enda ikke tatt jegerprøven. Her går det i harejakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå