Gå til innhold

~ McDonalds vs. Burger King ~

Hvilken burger er best?  

1 stemme

1. 1. Hvilken burger er best?

• McDonalds
      23
    • Burger King
      26
    • Andre (høh, er det andre da?)
      8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe ALLE i vårt langstrakte land faktisk har en mening om (til og med min far - som spiser der EN gang hvert skuddår).

La oss finne ut en gang for alle; Hvem har de beste burger'ne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg dog vært på avvenning fra den slags mat, men McDonalds helt klart.....

Skrevet

Helst spiser jeg ingen av delene, men må jeg velger blir det garantert Burger King. McDonalds er uspiselig.

Skrevet

Spiser sjeldent noen av stedene, men må bli mcdonalds. de har gode kyllingsalater. har ikke så mye erfaring med burgerking, har bare spist der en gang og da måtte jeg legge igjen hamburgeren.

Skrevet

Spiser der ytterst sjelden, men jeg liker bedre andre typer burger resaturanter. Og såklart subway!

Skrevet

Mc Donald er luft, en rap og du er sulten igjen.

Burger King om jeg må. De har best mat.

Skrevet

Spiser absolutt aldri på BK. Velger helt klart McD når som helst.

Skrevet

Egentlig ganske glad i begge deler, jeg da :-)

Men Burger King stikker hos meg av med seieren for best burger.

Chicken premiere på McD derimot... den er god den!

Skrevet

Burger King er best - men jeg spiser sjelden på noen av stedene... (Enig med *M* i at subway er bedre fastfood!)

Skrevet

Mcd, så klart. Mye bedre kylling burger.

Men spiser i grunn oftere på burger king da alle jeg kjenner foretrekker å spise der.

Skrevet

Jeg inngikk en pakt med djevelen i sommer om å ALDRI ALDRI ALDRI mer spise på McDonalds/Burger King. Det går veldig fint!

Men før denne nye tidsregningen begynte så var det OFF KÅRS BK som gjaldt.

Skrevet

Spiser ALDRI på Mac eller BK, men så er jeg vegatarianer da. Den beste burgeren i verden er veggieburgeren i den lille uavhengige burgersjappa i Larkhall, Bath, England. Anbefales på det varmeste!

Skrevet

Har jeg valget og "må" spise burger .. er det ikke tvil om at det blir Burger King.. - men jeg ville heller spise salat på McDonalds .. enn burger...

Men løkringene på BurgerKing er god nok grunn til å gå dit.. :sikle:

Skrevet

Må innrømme at jeg er glad i Mc'ern mat, selv om jeg ikke spiser der så ofte.

En som jobber på Burger King fortalte at burgerne der er ferdig grillet på forhånd og bare varmes i micro før de serveres. Derfor de er litt gummiaktig... :-?

McDonals vant best i test på TV2, gjaldt hvor rent kjøttet var, lite fett osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...