Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Fikk beskjed av frisøren min om å prøve Fudge Clean Blonde Shampoo for å holde gulskjæret borte fra håret mitt, men lurte på om dere har tips til shampoo som er billigere enn den? 

Anonymous poster hash: 740d8...78d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil absolutt anbefale deg å prøve Fudge sin. Jeg har brukt både billigere og dyrere

lilla-shampoer enn den, men den er absolutt den aller beste til å fjerne gulskjær.

Anonymous poster hash: 4f95b...6e4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil absolutt anbefale deg å prøve Fudge sin. Jeg har brukt både billigere og dyrere

lilla-shampoer enn den, men den er absolutt den aller beste til å fjerne gulskjær.

Anonymous poster hash: 4f95b...6e4

Okei! Takk for svar. Hun var snill nok til å si at den var mye billigere på Boots ved siden av, så da kan jeg heller kjøpe den der hvis den er så god som hun og du sier :) Hvor ofte bør jeg bruke den?

Skrevet

Fudge sin er den beste jeg har prøvd i allefall :)

Hvor ofte du bør bruke kommer ann på hvor gult håret er, og hvor kaldr du ønsker det. Du må nesten bare se det ann :)

AnonymBruker
Skrevet

Fudge sin er den beste jeg har prøvd i allefall :)

Hvor ofte du bør bruke kommer ann på hvor gult håret er, og hvor kaldr du ønsker det. Du må nesten bare se det ann :)

Ok. Kjøper og prøver i dag, så tenkte jeg å prøve igjen rundt midten av neste uke kanskje. Vil jo ikke risikere lilla hår :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...