AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Hei! Fikk beskjed av frisøren min om å prøve Fudge Clean Blonde Shampoo for å holde gulskjæret borte fra håret mitt, men lurte på om dere har tips til shampoo som er billigere enn den? Anonymous poster hash: 740d8...78d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Jeg vil absolutt anbefale deg å prøve Fudge sin. Jeg har brukt både billigere og dyrere lilla-shampoer enn den, men den er absolutt den aller beste til å fjerne gulskjær. Anonymous poster hash: 4f95b...6e4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Jeg vil absolutt anbefale deg å prøve Fudge sin. Jeg har brukt både billigere og dyrere lilla-shampoer enn den, men den er absolutt den aller beste til å fjerne gulskjær. Anonymous poster hash: 4f95b...6e4 Okei! Takk for svar. Hun var snill nok til å si at den var mye billigere på Boots ved siden av, så da kan jeg heller kjøpe den der hvis den er så god som hun og du sier Hvor ofte bør jeg bruke den? Anonymous poster hash: 740d8...78d
Harley Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Fudge sin er den beste jeg har prøvd i allefall Hvor ofte du bør bruke kommer ann på hvor gult håret er, og hvor kaldr du ønsker det. Du må nesten bare se det ann
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #5 Skrevet 13. juni 2015 Fudge sin er den beste jeg har prøvd i allefall Hvor ofte du bør bruke kommer ann på hvor gult håret er, og hvor kaldr du ønsker det. Du må nesten bare se det ann Ok. Kjøper og prøver i dag, så tenkte jeg å prøve igjen rundt midten av neste uke kanskje. Vil jo ikke risikere lilla hår :D Anonymous poster hash: 740d8...78d
Reveenka Skrevet 13. juni 2015 #6 Skrevet 13. juni 2015 Jeg synes Matrix Color care so silver er like bra som den til Fudge og den er også litt billigere. http://no.feelunique.com/p/Matrix-Total-Results-Color-Care-So-Silver-Shampoo-300ml
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå