AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Jeg traff en på Tinder som jeg har snakket med et par ukers tid, men det har ikke passet å treffes. Prøvde først på mandag, men det gikk ikke pga. jobb. Foreslo å treffes i dag for å spise en is eller noe, men pga. kveldskift gikk ikke det heller. Fikk så en melding etter et par timer med "Stikker ut i kveld, kom gjerne innom. :)" Litt usikker på hvordan jeg skal tolke dette. Er det en genuin invitasjoner, eller et slags avslag? Ville jo helst treffes bare oss to, ikke en vennegjeng (som jeg antar er med). Anonymous poster hash: ee197...de4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Det høres ut som en mellomting! Mange syns kanskje date blir litt kleint og stivt, og ser det som en god anledning å bare "hilse" på vedkommende først i en sånn type setting. Hvis du kan ville jeg tatt med en venn og dratt ut! Anonymous poster hash: 6e30f...c98 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Det høres ut som en mellomting! Mange syns kanskje date blir litt kleint og stivt, og ser det som en god anledning å bare "hilse" på vedkommende først i en sånn type setting. Hvis du kan ville jeg tatt med en venn og dratt ut! Anonymous poster hash: 6e30f...c98 Har ingen venner som drar ut, så blir isåfall alene. Anonymous poster hash: ee197...de4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 På vei til byen, og er egentlig ganske anspent, frister å dra hjem igjen. :/Anonymous poster hash: ee197...de4 2
Gjest Faerunpedia Skrevet 12. juni 2015 #5 Skrevet 12. juni 2015 På vei til byen, og er egentlig ganske anspent, frister å dra hjem igjen. :/Anonymous poster hash: ee197...de4 Lykke til!
Inwe Skrevet 12. juni 2015 #6 Skrevet 12. juni 2015 Jeg møtte min tinderdate på byen første gang. Da var han alene og jeg med ei venninne. Og det ser ut til at ting går veien denne gangen lykke til 1
Sirah Skrevet 12. juni 2015 #7 Skrevet 12. juni 2015 Kos deg TS Er det ikke noe hyggelig, så drar du bare hjem igjen 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #8 Skrevet 12. juni 2015 Oppdater oss da !!Anonymous poster hash: 3fe3e...163
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #9 Skrevet 12. juni 2015 På vei hjem igjen. Fortsatt veldig usikker på dette her. Var forsåvidt hyggelig, men ble som sagt litt vennegjeng, og da folk spurte hvem jeg var ble "Tinder-date, hehe, useriøst" liksom standardsvaret. Aner fortsatt ikke om det er noe interesse der.Anonymous poster hash: ee197...de4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #10 Skrevet 12. juni 2015 Jeg traff en fyr sånn, men da skulle jeg ut med en venninne, og han skulle ut med en kompis. Så da ble vi 4. Koselig det Hadde ikke dratt alene til hans vennegjeng, men er jo tøft av deg Helt grei måte å treffes på hvis man er flere syns jeg. Blir mer laid back. Anonymous poster hash: f0911...cee
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #11 Skrevet 20. juni 2015 Fikk en melding dagen etter med "det var kjempehyggelig å møte deg" (uoppfordret). Tok det som et godt tegn, og har foreslått å møtes et par ganger men fått "opptatt i dag" tilbake begge gangene. Prøvd å starte et par samtale på Face, men svarene har stort sett være på tre-fire ors og "hehe". Vet ikke hva jeg skal tro jeg.Anonymous poster hash: ee197...de4
brillesmurf Skrevet 20. juni 2015 #12 Skrevet 20. juni 2015 Kanskje han er litt usikker!? Mener at det kan være han er ikke trygg på seg selv eller ikke sikker på om han virkelig liker deg. Men om det var det siste, hadde jeg personlig gjerne ville treffe deg noe får ganger til. Men det trenger ikke å bety at han tenker det samme som meg. Jeg vet ikke!?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #13 Skrevet 20. juni 2015 Hva ville du gjort da? Fortsatt å foreslå ting? Hvor lenge? Anonymous poster hash: ee197...de4
brillesmurf Skrevet 20. juni 2015 #14 Skrevet 20. juni 2015 Hva ville du gjort da? Fortsatt å foreslå ting? Hvor lenge? Anonymous poster hash: ee197...de4 jeg hadde ville spørre ham om han fremdeles vil treffe deg, spør ham når det eventuelt kan passe ham. 3-4x til og deretter slutt å spørre og ser ann om han tar kontakt med deg.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #15 Skrevet 20. juni 2015 Nei, han virker ikke interessert. Når du tok mot til deg og møtte han alene på byen med hans vennegjeng, så burde han gitt deg en trygghet etterpå og i det minste spurt om å møte deg igjen. Jeg ville droppet hele fyren. Anonymous poster hash: bbf4b...d13
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #16 Skrevet 20. juni 2015 jeg hadde ville spørre ham om han fremdeles vil treffe deg, spør ham når det eventuelt kan passe ham. 3-4x til og deretter slutt å spørre og ser ann om han tar kontakt med deg. Hva er det slags desperate folk som spør noen 3-4 ganger om å treffes. Jeg blir matt. Anonymous poster hash: bbf4b...d13
Florence Skrevet 20. juni 2015 #17 Skrevet 20. juni 2015 Ja når du har spurt et par ganger og han sier han ikke kan, så ville jeg latt det ligge.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #18 Skrevet 20. juni 2015 Fikk en melding dagen etter med "det var kjempehyggelig å møte deg" (uoppfordret). Tok det som et godt tegn, og har foreslått å møtes et par ganger men fått "opptatt i dag" tilbake begge gangene. Prøvd å starte et par samtale på Face, men svarene har stort sett være på tre-fire ors og "hehe". Vet ikke hva jeg skal tro jeg.Anonymous poster hash: ee197...de4 Kjipt! Jeg hater nå gutter er så vage, er så vanskelig å forholde seg til. Når du nå allerde har spurt et par ganger ville jeg bare lagt det ligge til han spør deg igjen. Anonymous poster hash: 6e30f...c98
Lillk Skrevet 21. juni 2015 #19 Skrevet 21. juni 2015 Nå vet jeg ikke hvilken alder dere er i men jeg er 45 år og singel. Har lært meg en hel del ang menn. Er de vage er de ikke interesert, svarer de med 3, 4 ord er de ikke interesert. Kanskje er de bare interesert i sex? En mann som liker deg , liker deg med en gang og viser interesse for å bli kjendt med deg. Ikke mas på han, vent til han tar kontakt. http://40ogopp.blogspot.com 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #20 Skrevet 21. juni 2015 Er forøvrig snakk om en kvinne. Vi er 32 og 30. TS Anonymous poster hash: ee197...de4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå