Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har kjøpt hairextension på ebay? Hvordan var kvaliteten og kan dere anbefale en selger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt flere ganger, og blitt både skuffet og positivt overrasket. Har bare kjøpt clips da, for "skikkelig" extension syntes jeg det er like greit og kjøpe i norge hvor det er enklere å få byttet om man skulle velge feil farge osv......

Skrevet

Takk for svar. Jeg tror jeg holder meg unna e bay, siden man ikke er garantert å få hår med god kvalitet. Hvor pleier du å kjøpe extesions?

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen av dere som har kjøpt hairextension på ebay? Hvordan var kvaliteten og kan dere anbefale en selger?

Jeg har kjøpt en gang, og ble veeeldig fornøyd! Kjøpte bare hos en random selger fra Kina. Kostet 400,- tror jeg. Hårkvaliteten slår alt jeg har kjøpt her til lands, både salong og andre steder. Fargen var også kjempefin 💜 Jeg har veldig tykt hår, og håret jeg bestilte blendet veldig fint inn

Anonymous poster hash: f62f0...0f8

Skrevet

Takk for svar. Jeg tror jeg holder meg unna e bay, siden man ikke er garantert å få hår med god kvalitet. Hvor pleier du å kjøpe extesions?

Har kjøpt litt forskjellige plasser. Pilus, illusjon.no for å nevne to av de jeg har vært mest fornøyd med. Nå bruker jeg mest extension fra dreamextension.no og det er såååå enkelt og greit 👍

Skrevet

Synes det er litt vanskelig å finne bra hår på ebay om det skal slå norske priser.

Det må være remy, og det må være minst 160 gram. Ser det er mye tull der. "Falskt, men ser ekte ut", "en blanding av ekte og syntetisk hår", "40 gram"....

Jeg er ikke så opptatt av lengde, men mer av volum. Så merker det er litt lettere i jungelen når jeg har valgt bort det kravet, men vet at mange er opptatt av det.

Så husk å les beskrivelsen før du bestiller, ikke bare på bildet ;)

Skrevet (endret)

Tusen takk for svar☺ Kommer nok til å gå for en Norsk nettbutikk.

Endret av OPIgirl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...