Karianne Skrevet 2. september 2004 #1 Skrevet 2. september 2004 Er det bare meg Sterilan Chrystal deo svir noe grasalt på? Selv om jeg ikke er nybarbert, så svir det noe utrolig. :o
~umulia~ Skrevet 2. september 2004 #2 Skrevet 2. september 2004 Jepp, svir noe grusomt, ikke med en gang men etter noen minutter, om trent sånn så det ut første gangen jeg prøvde den:
Gjest Hel Skrevet 2. september 2004 #3 Skrevet 2. september 2004 For meg svir det bare litt i noen sekunder.
Arkana Skrevet 2. september 2004 #5 Skrevet 2. september 2004 Den inneholder alkohol så det er ikke rart det svir. Jeg holder meg unna deodoranter med alkohol i, foretrekker noe som er mildere mot huden.
Christy Skrevet 2. september 2004 #6 Skrevet 2. september 2004 Huff ja den svir, kommer aldri til å kjøpe denne igjen.. Rett og slett dårlig. Liker bedere Vichy. Kjøpte nylig den nye til palmolive den virker også helt grei..
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 2. september 2004 #7 Skrevet 2. september 2004 Har aldri reagert på noen deo med eller uten alkohol før, men akkurat denne sterilanen gikk jeg rundt og hylte i flere minutter etter at jeg hadde tatt den på... Den er helt jævlig!
Arwen Skrevet 2. september 2004 #8 Skrevet 2. september 2004 merker den ikke i det hele tatt jeg, og jeg har reagert på andre før :o
Karianne Skrevet 2. september 2004 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2004 Har kjøpt meg den nye til palmolive, jeg også. Den er mild og fin. Chrystallen går i søpla.
Gjest Madden Skrevet 3. september 2004 #10 Skrevet 3. september 2004 Jeg kastet den også etter en gangs bruk! Bruker istedet Palmolive sin. Mye mildere mot huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå