AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 bruker å varme questbarene mine i mikro i ca 20 sekunder før jeg spiser dem. Påvirker dette næringsinnholdet? Jeg spiser dem pga jeg har mangel på fiber og spiser ikke brødmat, så lurer på om fiberet fordamper. Litt surt om det gjelder proteinene også men er fiberen jeg har sterkt behov for.Anonymous poster hash: d5910...894
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Mangel på fiber? Spiser du ikke grønnsaker? Anonymous poster hash: 1cd2f...135
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Jeg ba ikke randoms stille spørsmål angående kosten min. Jeg spurte et enkelt spørsmål. Merkelig at på dette forumet er det vanskelig å få et svar på de man faktisk lurer på.. Anonymous poster hash: d5910...894
Knask Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Nei, det endrer ikke næringsinnholdet. Ikke nevneverdig ihvertfall. Muligens at noen av vitaminene og slikt dør og endres, men fiberinnholdet blir som normalt.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #5 Skrevet 12. juni 2015 Nei, det endrer ikke næringsinnholdet. Ikke nevneverdig ihvertfall. Muligens at noen av vitaminene og slikt dør og endres, men fiberinnholdet blir som normalt. Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: d5910...894
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #6 Skrevet 12. juni 2015 Det er ingen som vet om det forandrer næringsinnholdet, med mindre det står tydelig på pakken. Du kan spørre produsenten. Men det er godt kjent at næringsstoffer forsvinner ved oppvarming. Anonymous poster hash: 8aedb...45e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå