AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Er det noen som eier en Stokke sleepi mini og som har erfaringer å komme med? Vet veldig godt at den er kjempe dyr osv men nå er jeg ute etter omtaler av dem som eier en selv. Fyr løs Anonymous poster hash: 98f1f...549
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Følger denne 😊 Synes sengen ser fin ut, flyttbar med hjul- slik at man kan trille mellom soverom/ stue osv ved behov? Kom med innspill dere som har en slik!Anonymous poster hash: 0712a...99e 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Ingen som har denne og vil si litt om den?Anonymous poster hash: 98f1f...549
PoisonIwy Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Har Stokke Sleepi. Dog ikke Mini, da vi fikk den som var hakket større på 40 prosent. Er veldig fornøyd. Deilig med hjul. Pen seng. Og lun med babynest og sengehimmel.
langbein86 Skrevet 12. juni 2015 #5 Skrevet 12. juni 2015 (endret) Jeg har og er veldig fornøyd. Fin og se på og fin å trille rundt. Har brukt den som dagseng i stua, nå har jeg bygd den ut og brukes som lekegrind. Frøkna sover i dobbelsenga eller i bedside crib på natta Endret 12. juni 2015 av langbein86
debattanten Skrevet 12. juni 2015 #6 Skrevet 12. juni 2015 Vi kjøpte sånn mini ting med sånn extension kit. Fin og alt det der, praktisk med hjul osv. Mål dører osv, etter at vi gjorde den større kunne ikke vi trille den inn og ut av dørene lenger. Den sengekanten/sprinkelbeskytteren i fra Stokke er noe forbannet dritt. Mest overprisa ubrukelige greia jeg har sett i mitt liv. Ikea på neste barn
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #7 Skrevet 12. juni 2015 Vi kjøpte sånn mini ting med sånn extension kit. Fin og alt det der, praktisk med hjul osv. Mål dører osv, etter at vi gjorde den større kunne ikke vi trille den inn og ut av dørene lenger. Den sengekanten/sprinkelbeskytteren i fra Stokke er noe forbannet dritt. Mest overprisa ubrukelige greia jeg har sett i mitt liv. Ikea på neste barn Hvorfor var beskyttelsen så ille?Anonymous poster hash: 98f1f...549
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #8 Skrevet 12. juni 2015 Jeg har og er veldig fornøyd. Fin og se på og fin å trille rundt. Har brukt den som dagseng i stua, nå har jeg bygd den ut og brukes som lekegrind. Frøkna sover i dobbelsenga eller i bedside crib på natta Hvorfor bruker du den kun til lekegrind og ikke seng? Har vel disse settene som gjør at den kan vokse med barnet? Bedsidecrib har jeg også vurdert, men tenker det ikke går lang tid før den er for kort? Praktisk med åpning på siden da 😊 Det har vel ikke stokkes seng? Prisen på Stokke er også stiv. Verdt pengene dere som har?Anonymous poster hash: 0712a...99e
debattanten Skrevet 12. juni 2015 #9 Skrevet 12. juni 2015 Hvorfor var beskyttelsen så ille?Anonymous poster hash: 98f1f...549 For det første husker jeg at den var veldig dyr. Men den er også veldig lite stiv, datteren vår dytter den bare ned så den beskytter ingenting. Har prøvd å knyte superstramt, men de hyssinggreiene er glatte og knuten løsner etter litt herjinger.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #10 Skrevet 12. juni 2015 Aha, skjønner. Får håpe vi får en rolig unge da. Hihi Anonymous poster hash: 98f1f...549
Ruby_Tuesday Skrevet 12. juni 2015 #11 Skrevet 12. juni 2015 Vi har stokke mini, og har vært veldig fornøyd med den. Den er fin og praktisk. Ruller den mellom soverom og rullingen var fin å bruke i starten som "vugging". Vi skal utvide nå snart, så da blir det vel slutt med rulling inn og ut av stue osv. Vi endte med å levere tilbake sprinkelbeskytteren. Det ble så klumpete og stygt. Likte den ikke i det hele tatt. Vi brukte babynest de første månedene. 1
langbein86 Skrevet 13. juni 2015 #12 Skrevet 13. juni 2015 Hvorfor bruker du den kun til lekegrind og ikke seng? Har vel disse settene som gjør at den kan vokse med barnet? Bedsidecrib har jeg også vurdert, men tenker det ikke går lang tid før den er for kort? Praktisk med åpning på siden da 😊 Det har vel ikke stokkes seng? Prisen på Stokke er også stiv. Verdt pengene dere som har?Anonymous poster hash: 0712a...99e Har ikke plass på soverommet vårt (langt, smalt soverom) hun skal ha den som seng når hun flytter på eget rom
Fanteria Skrevet 13. juni 2015 #13 Skrevet 13. juni 2015 Vi måtte opp en str etter bare 3 mnd. Fint at den har hjul. Pleide å trille han inn på badet når jeg skulle ta en dusj. Hadde nok ikke kjøpt den når jeg ser hvor mye penger det har gått. Enda vi har kjøpt på tilbud!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå