Gå til innhold

Negativt med fyldige lår?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så en tråd her nå om en dame på 158 der man skulle gjette høyden hennes. En bruker skrev hun hadde fyldige lår som om det var negativt.

Så lurer på hva dere synes? Er det negativt å ha fyldige lår?

Jeg er like høy som den TS i tråden og veier 54-55 kg. Er veldig slank, men har store lår og rumpe. Ikke mye fett. Når jeg strammer lårene er det helt hardt selv om jeh ikke har fått trent mye siste tiden etter ulykke, men muskler holder lenge tydeligvis. Har som sagt stor rumpe, og har fått endel komplimenter for den, og det hadde kanskje sett rart ut med stor rumpe og tynne lår. Så lurer på hvorfor det evt er negativt med store lår?

Anonymous poster hash: 1a8b9...a49

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er kjempefint! Jeg er jente selv og har store lår, men ganske liten rumpe. Det ser ihvertfall dumt ut.

Anonymous poster hash: 4aeca...0b3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er forskjellen på fyldige lår kontra tjukke lår? Er det en variant av kurver og former som egentlig er lett overvekt?

Anonymous poster hash: 1d8d0...341
Skrevet

Skal jeg være ærlig synes jeg det kommer ann på kroppsfasongen om fyldige lår/rumpe er fint eller ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er forskjellen på fyldige lår kontra tjukke lår? Er det en variant av kurver og former som egentlig er lett overvekt? Anonymous poster hash: 1d8d0...341

Jeg har ihvertfall 21 i BMI og har blitt fortalt av lege at jeg for all del ikke må gå ned i vekt, og når jeg sliter med dårlig matlyst pga medisineringen min blir jeg truet av lege med innleggelse på underernæring. Så tror ikke det er slik du beskriver. Kvinnekroppen har ofte fyldige lår, og det betyr ikke at man er overvektig. TS i den tråden jeg nevnte er helker ikke overvektig.

Anonymous poster hash: 1a8b9...a49

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv fyldige lår og er veldig fornøyd med det. Smak og behag. :)

Anonymous poster hash: 411d5...b25

• Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Fyldige lår er ikke noe å gråte over. Det er mye verre (og mer usunt) å ha mye fett på magen.

• Liker 2
Gjest Vevila
Skrevet

Jeg synes det er kjempe fint! Så lenge de er fyldige, og ikke skikkelig feite. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...