Gå til innhold

Leser du alle innlegg, eller følger du noen brukere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg lurer på det.

Når du leser i en tråd. Går du gjennom alle innlegg eller ser du etter om noen brukere har kommentert som du liker å følge med på.

Isåfall hvilken brukere. Hvorfor følger du akkurat disse?

Anonymous poster hash: 7a562...a9d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger ingen brukere, men hender keg skipper over lange svar fra anonyme

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver så langt det lar seg gjøre å lese innleggene før jeg svarer selv. Ofte er det jeg tenker på blitt tatt opp eller svart på. I noen tilfeller har jeg en tanke som jeg blir såpass "besatt" av at jeg bare må trykke på svarknappen og skrive det uansett. Men det er sjelden. Orker ikke lese alle innlegg om tråden er på sånn 14 sider.

Jeg leser like godt innlegg av AB som brukere. Noen av de som skriver som AB rundtom her er ganske smarte.

Anonymous poster hash: 99f7b...be3
AnonymBruker
Skrevet

Følger ingen brukere, men hender keg skipper over lange svar fra anonyme

FREKT. 

Neida. :) Jeg hopper over lange svar jeg også, både fra ABer og brukere med visningsnavn, med mindre de har fått en god del plusser. 

Anonymous poster hash: 1f05c...0b2

Skrevet

Jeg prøver så langt det lar seg gjøre å lese innleggene før jeg svarer selv. Ofte er det jeg tenker på blitt tatt opp eller svart på. I noen tilfeller har jeg en tanke som jeg blir såpass "besatt" av at jeg bare må trykke på svarknappen og skrive det uansett. Men det er sjelden. Orker ikke lese alle innlegg om tråden er på sånn 14 sider.

Jeg leser like godt innlegg av AB som brukere. Noen av de som skriver som AB rundtom her er ganske smarte.

Anonymous poster hash: 99f7b...be3

Jeg lar ikke være å lese dem fordi de ikke er smarte, men de man blir jo ikke "kjent med" dem

Gjest Hofmann
Skrevet

Eg følgjer ingen spesifikke brukarar, men må innrømme at eg ofte syndar i det å ikkje lese heile tråden før eg svarar på innlegg, noko som gjer at eg nokon gonger kjem brasande inn med eit poeng som nokon enten har poengtert før, eller som diskusjonen har bevegt seg langt bort ifrå innen eg kjem.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg følger ikke brukere. Men jeg skyr tråder som er startet av noen jeg har blokkert, eller hvis disse har skrevet masse i tråden.

Anonymous poster hash: 8bf88...d82

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lar ikke være å lese dem fordi de ikke er smarte, men de man blir jo ikke "kjent med" dem

Er det viktig for en diskusjon da? 

Anonymous poster hash: 1f05c...0b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal heretter scrolle forbi alle innlegg fra mini-mio, i hvert fall. :)

Anonymous poster hash: 82884...292
  • Liker 2
Gjest lester
Skrevet

Leser det som virker interessant og er ikke så opptatt av hvem som skriver egentlig. Men det er en bruker som skiller seg veldig positivt ut og det er Mann42. Det aller meste han skriver er både velformulert og innsiktsfullt. Av alle på kg er vel han den eneste jeg kunne tenkt å hatt en samtale med in real life.

Skrevet

Går inn på mine innlegg, ser om det er noe nytt der. Når tråder dør finner jeg noen nye på nye innlegg. Syns de samme trådene kunne levd leeeeenge, så hadde jeg slippet lete etter nye jeg gidder å bry meg med.

Så nei, følger ingen brukere, bare tråder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...