AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Jeg har nettopp begynt å trene, jeg har vært litt av og på de siste årene. Denne uken har jeg trent to ganger, hver gang har jeg trent 35 minutter. Jeg trener en blanding av pilates og høy intensitet, altså cardio. Hallveis inn i treningen blir jeg kvalm og det kjennes ut som magesekken min koker, på en måte. Første gangen kjentes det helt seriøst ut som jeg skulle spy, jeg greide rett og slett ikke presse meg lenger enn til nesten bristepunktet. Jeg ble så kvalm. I dag ble jeg også kvalm, men den følelsen av å kaste opp var ikke like sterk - men den var der. Nå kjennes det ut som hele magesekken min er varm, nesten som om jeg koker innvendig. Virker som jeg er litt oppblåst også. Føler meg slik iallefall. Hva kan dette være..? Spiser jeg rett før trening blir jeg iallefall kvalm, denne gangen spiste jeg ca 2 timer før. Er det fordi jeg ikke er vandt til å trene? Anonymous poster hash: e1261...d7d
urenluren Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Vanlig å bli kvalm av trening når man presser seg veldig hardt. Særlig når man er i dårlig form. Det kommer seg nok etterhvert.
Gjest me2u Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Høres ut som om du blir kvalm fordi kroppen er utrent. Ro ned intensiteten til formen blir sterkere så vil du nok merke forskjell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå