AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Hei! Er det behov for en liten samletråd hvor vi deler tips og triks for fine negler? Jeg lurer hvertfall på noen spørsmål.. Huden ved neglene fliser seg opp, hvordan unngå det? Jeg har slik redskap til å dytte neglebåndene, men hvordan skal det egentlig brukes? Jeg opplever at lakken starter å flasse av allerede etter 1-2 dager. Er det lakken som er dårlig? Eller hjelper det med top coat? Hvor ofte må dere touche up, som å file, legge ny lakk o.l? Anonymous poster hash: e2177...c7e
mereo Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Top coat pleier å hjelpe, men de er i varierende i kvalitet. Men det er fult mulig at lakken ikke er helt god på kvalitet heller. Jeg bytter ofte på neglelakken, så en gang hver uke kanskje.
Zzyzx Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 (endret) Jeg bruker negleolje jevnlig for neglebåndene. Mine vokser ikke så mye ut på neglen så jeg dytter dem aldri innover med en sånn dings. Det viktigste for pen neglelakk er rene negler, en god base coat og en god top coat til slutt. Selv hater jeg chippet neglelakk, så jeg fjerner lakken etter et par dager. Ellers er en god neglefil veldig viktig, og du skal heller bruke den enn å klippe neglene. Bruk gjerne en av glass. Jeg filer ved behov, enten pga skade på neglen, eller fordi de blir for lange. Formen på dem må du prøve deg litt fram på, for meg funker "squoval" best, da knekker og fliser de seg minst. Endret 12. juni 2015 av Zzyzx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå