AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Vi har første sommeren i rekkehus, og jeg merker at jeg irriterer meg over naboen som forventer at gresset skal klippes hele tiden. Vi er unge, uten erfaring og interesse for hagearbeid. Naboen er en enslig dame på rundt 75-80. Jeg syns det er spesielt unødvendig på baksiden av huset, som ikke er i bruk, og det er en bratt skråning og veldig tungt. Vi har en koselig tone fortsatt, men jeg merker godt at hun har større forventninger til oss enn vi kan innfri. Og regner med at hun begynner å bli irritert. Dere andre som bor i rekkehus/tomannsbolig med felles plen, hvordan gjør dere det? Anonymous poster hash: bd383...44e
Grønt blad Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Det er klippeliste på fellesplenen. Området som hver enhet styrer selv, er det ingen som bryr seg med. Noen klipper ofte, mens andre klipper sjelden, og noen har lagt platting over det hele. Det er ikke villnis hos noen.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Så lenge dere faktisk klipper det jevnlig, så er vel alt greit. Anonymous poster hash: 8ee54...4ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå