AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Del Skrevet 12. juni 2015 Er det noen kjendiser du ser på som et stilikon? Selv elsker jeg Olivia Palermo og synes hun alltid ser så elegant ut! Får alltid masse inspirasjon til både outfits og sminke ved å se på bilder av henne. Anonymous poster hash: 320c0...938 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 12. juni 2015 #2 Del Skrevet 12. juni 2015 Nei, men skulle ønske jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 14. juni 2015 #3 Del Skrevet 14. juni 2015 Cathy Cambridge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juni 2015 #4 Del Skrevet 14. juni 2015 Yme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #5 Del Skrevet 14. juni 2015 Er det noen kjendiser du ser på som et stilikon? Selv elsker jeg Olivia Palermo og synes hun alltid ser så elegant ut! Får alltid masse inspirasjon til både outfits og sminke ved å se på bilder av henne.Anonymous poster hash: 320c0...938 Enig, hun ser alltid smashing ut. Jeg skulle ønske ar jeg var Olivia Palermo. Anonymous poster hash: b22e7...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 14. juni 2015 #6 Del Skrevet 14. juni 2015 Vanessa Hudgens og Selena Gomez. Sliter jeg med antrekket en dag, så ser jeg på deres tidligere antrekk for inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
funginger Skrevet 15. juni 2015 #7 Del Skrevet 15. juni 2015 Emmy Rossum, Elizabeth Banks, Diane Kruger, men henter ikke inspirasjon fra disse når jeg kler meg. Følger særlig med på dem på den røde løperen. Men henter jo inspirasjon fra at de nesten alltid kler seg perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathj Skrevet 15. juni 2015 #8 Del Skrevet 15. juni 2015 Emma Stone, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 16. juni 2015 #9 Del Skrevet 16. juni 2015 Julie Sarinana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå