Gå til innhold

Ikke noe stygt ment, MEN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Du har nå spist litt av denne kaka du og da.

Bryr meg overhodet ikke.

Skrevet

så, mister likegyldighet hvorfor svarer du her da i det hele tatt?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
så' date=' mister likegyldighet hvorfor svarer du her da i det hele tatt?[/quote']

Kjeder meg.

Skrevet

kjeder deg, men bryr deg. Æsj se nå fucker du opp denne tråden også di høne! :evil:

Skrevet
:ler: for meg selv, og kan vel ikke si meg annet enn enig her ja :ler:
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg for min del er mer skeptisk til de kvinnene her inne som mener at det skal være forbeholdt jentene å være en av gutta.

Skrevet

Spidey

Er HELT enig med deg!Jeg prøve å bruke ignoreringsknappen, men det er vanskelig når de skal ødelegge de fleste tråder med morsommheter.... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Som Frøken Norge-tråder? Eller var innleggene dine der også bare ufrivillig morsomme?

Skrevet

Helt seriøst: Jeg syntes faktisk det er litt synd at så mange tråder ødelegges av snikk-snakk og morsomheter. Det er ofte jeg kunne tenke meg å si noe om et eller annet, men så gidder jeg ikke - nettopp fordi spøkefuglene er i gang med sitt. (eller kverulantene)

Og hvis noen vil diskutere Frøken Norge, kan ikke de som syntes det er uinteressant bare holde seg langt unna??!!

Skrevet

Jepp. Vil man svare i en tråd, og holde seg på temaet er man vel offtopic for koneklubben har tatt seg en skravlestund. Urk. Ja til et rent kvinneguiden :tunge1:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
kjeder deg, men bryr deg. Æsj se nå fucker du opp denne tråden også di høne!  :evil:

Slange ja.

Skrevet

Jeg er enig med spidey..

Selvfølgelig bør det være plass for humor og morsomheter, men når tråder gang på gang blir ødelagt av snikk snakk blir jeg også irritert!

Skrevet

Jeg synes vi trenger guttene her jeg.

Og rett skal være rett, de er ikke alene om å snikk snakke i seriøse tråder.

En hønsegård uten hane??

Nei takk...

Skrevet

Valhalla; ER du mann? :roll:

Gjest Valhalla
Skrevet
Valhalla; ER du mann? :roll:

Kanskje 21 regnes som gutt fortsatt? Jeg har jo sett folk annonsere at de er en 40 år gammel gutt så kanskje jeg ikke er mann ennå

Skrevet
disse mannfolkene som vaser rundt her, får siden til å virke to ganger syklubben den kunne regnet med å være!

Makan! :frustrert:

Ikke det at dette vil hjelpe.

Enig!

Kunne sikkert ignorert, ja. Men siden de er mennKvinneguiden, så får de mer oppmerksomhet.

Kan det se ut til.

Jeg har ikke noe imot menn her på KG, men at vi trenger dem spesielt, det synes jeg ikke.

Skrevet

Hehe..jeg er enig. Hadde jeg møtt en gutt som fortalte at han var aktiv i kvinneguiden, hadde jeg ledd meg ihjel. Men kanskje jeg er fordomsfull ;)

For meg er kvinneguiden et sted hvor jeg diskuterer mer eller mindre useriøse ting. Prøver å unngå semiseriøse "diskusjoner" med hanene.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Hehe..jeg er enig. Hadde jeg møtt en gutt som fortalte at han var aktiv i kvinneguiden' date=' hadde jeg ledd meg ihjel. Men kanskje jeg er fordomsfull ;)[/quote']

Vært borti den typen ja. Da har jeg sagt som så:"Det er jo mange kvinner som titter i Vi Menn". Hvor hun da svarer:" Ja, men det er annerledes."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...