Gjest Fighter Skrevet 7. september 2004 #41 Skrevet 7. september 2004 Hehe..jeg er enig. Hadde jeg møtt en gutt som fortalte at han var aktiv i kvinneguiden' date=' hadde jeg ledd meg ihjel. [/quote'] Hvorfor det? Det er da mange temaer her hvor menn har mye å bidra med? Vet ikke om du har lagt merke til det, men det diskuteres andre ting enn sminke og klær her... Både mannen min og en god venn av meg er registrerte brukere og jeg synes det er flott å ha dem, og andre menn her.
Gjest Morild Skrevet 7. september 2004 #42 Skrevet 7. september 2004 disse mannfolkene som vaser rundt her, får siden til å virke to ganger syklubben den kunne regnet med å være! Makan! Ikke det at dette vil hjelpe. Selv om jeg synes det stort sett er en berikelse med menn på forumet, har du et poeng. Jeg synes det er gøy å fjåse og tulle selv, men det blir litt irriterende, når mange tråder blir avsporet med fleip, spesielt gjelder dette på Seksualitet..... men og på Personlige meldinger... mye av det som blir postet der, er rent snikk-snakk eller pludring. Nesten hver gang det er en saftig overskrift på Seksualitet, har en av mennene vært innom med fjåsete kommentarer.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. september 2004 #43 Skrevet 7. september 2004 Hehe, ikke for å fjase alt for mye her, men nå følte jeg meg som en innvandrer i en innvandringsdebatt. Noen mener at vi er en berikelse, andre mener vi er en "berikelse"...
Gjest TomKrus Skrevet 7. september 2004 #44 Skrevet 7. september 2004 men og på Personlige meldinger... mye av det som blir postet der, er rent snikk-snakk eller pludring. Bare å slutte å lese personlige meldinger som ikke er til deg det.
LilleBille Skrevet 7. september 2004 #45 Skrevet 7. september 2004 Nesten hver gang det er en saftig overskrift på Seksualitet, har en av mennene vært innom med fjåsete kommentarer. .. synes vel i større grad det er gjester som "slenger med leppa" jeg (om de er mannlige vet jeg jo ikke)
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2004 #46 Skrevet 7. september 2004 Vært borti den typen ja. Da har jeg sagt som så:"Det er jo mange kvinner som titter i Vi Menn". Hvor hun da svarer:" Ja, men det er annerledes." Ville nok stusset om en enslig dame abonnerte på ViMenn også... Men bevares.. Kjæresten min er ikke her, og resten kan jeg leve med.
Gjest Morild Skrevet 7. september 2004 #47 Skrevet 7. september 2004 Som jeg har nevnt, og flere med meg, er det en berikelse med menn her i forumet. Når det er sagt, synes jeg allikevel det er relevant å minne på at dette er et KVINNEforum, så de mennene som også bidrar her, burde kanskje være litt ydmyke og ta utsagn som kommer fra en del kvinner her til etterretning, istedenfor å gå så til de grader i forsvar.
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #48 Skrevet 8. september 2004 ... dette er et KVINNEforum' date=' så de mennene som også bidrar her, burde kanskje være litt ydmyke og ta utsagn som kommer fra en del kvinner her til etterretning, istedenfor å gå så til de grader i forsvar.[/quote'] Ja, uff, at vi kunne glemme dét! Kvinneutsagn om sex og politikk og annet snacks på kvinnefora er selvsagt uangripelige for andre enn andre kvinner. Pokker, at vi kunne være så dumme!
Gjest Morild Skrevet 8. september 2004 #49 Skrevet 8. september 2004 Nå mener jeg å ta ting til etterretning/være en smule ydmyke i DENNE diskusjonen - selvfølgelig ikke i generelle dikusjoner her på KG.
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #52 Skrevet 8. september 2004 Herregud Trøffelhelten. Ta ett hint! Jeg har, som menn flest, tatt betydelig flere enn ett hint, jeg har selvsagt tatt mange! Å være fornøyd med å ta ett hint overlater vi til the female gender of the opposite sex...
Gjest Colubra Skrevet 8. september 2004 #53 Skrevet 8. september 2004 Fy f*** så dobbeltmoralske enkelte jenter kan være til dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå