AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Hei! Jeg tok en overdose som tok livet av fosteret mitt. Jeg visste på den tiden ikke at jeg var gravid, men fikk vite det av legen i etterkant. Gjør dette meg til en morder? Sliter mye med dårlig samvittighet og mareritt. Hilsen deprimert jente Anonymous poster hash: a4b98...95e
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Før en eller annen kjiping kommer og forteller deg noe annet: nei, du er ikke en morder. Men kjære deg, hvis du tok en overdose av noe har du andre ting du kanskje bør ta tak i? Med tanke på det og det du nettopp har opplevd synes jeg du burde snakke med noen profesjonelle. Ikke KG brukere! Ring suss-telefonen eller mental helse og snakk med dem hvis du synes det blir for flaut å snakke med lege eller psykolog.Anonymous poster hash: 21975...594 10
Gjest gjestvest Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Definisjon av mord: Noe som er planlagt. Så nei: Du er ikke en morder.
Kosemose Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Kjære Trådstarter Jeg stenger tråden din. Jeg råder deg til å oppsøke fastlegen din eller kommunens psykiatritjeneste eller helsesøstertjenesten i kommunen du bor i, og be om å få prate med noen der om disse tankene du sliter med etter overdosen. Lykke til! Kosemose, mod
Anbefalte innlegg