AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Barna ville synge norsk sommerslager – foreldre reagerte på «sex-innhold» http://www.tv2.no/a/7004104 http://www.side2.no/underholdning/den-peneste-av-jentene-tar-av-seg-sin--eh-hva-da/3422795197.html Jeg fatter det ikke. Hva er problemet? Jeg ser slike ting bare oftere og oftere for tiden. Anonymous poster hash: e3b2e...35e
Gjest Donald Duck Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Mennesker er i bunn å grunn hva som er galt med denne verden. 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Her trodde jeg at jeg skulle lese noe om tortur, krig og sånn siden det var så grusomt. Men nei, man er skuffet over menneskeheten fordi noen sensurerte en sang som barn skulle synge............. Anonymous poster hash: f7f14...440 2
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Barna ville synge norsk sommerslager – foreldre reagerte på «sex-innhold»http://www.tv2.no/a/7004104http://www.side2.no/underholdning/den-peneste-av-jentene-tar-av-seg-sin--eh-hva-da/3422795197.html Jeg fatter det ikke. Hva er problemet? Jeg ser slike ting bare oftere og oftere for tiden.Anonymous poster hash: e3b2e...35e Foreldre har for lite å gjøre, kanskje.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #5 Skrevet 12. juni 2015 Her trodde jeg at jeg skulle lese noe om tortur, krig og sånn siden det var så grusomt. Men nei, man er skuffet over menneskeheten fordi noen sensurerte en sang som barn skulle synge............. Anonymous poster hash: f7f14...440 Godt du viser hvos skapet skal stå! Så lenge det finnes krig og tortur er det strengt forbudt å være skuffet over eller klage for oss som hverken lever i krig eller blir torturert. Vi kan faktisk bare legge ned alle diskusjonsfora, siden det ikke er noe poeng å diskutere noe som helst annet enn død og lidelse. Anonymous poster hash: c292d...43c 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #6 Skrevet 12. juni 2015 Foreldre har for lite å gjøre, kanskje. De samme foreldrene som nekter ungene å klatre i trær, tipper jeg. Anonymous poster hash: c292d...43c
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 12. juni 2015 #7 Skrevet 12. juni 2015 (endret) De samme foreldrene som nekter ungene å klatre i trær, tipper jeg.Anonymous poster hash: c292d...43c Jeg står med høy puls når min skal begynne trærklatringen og gjemmer hodet i hendene, men samtidig så her gutten på fire gått rundt og sunget sex on the beach ganske lenge så personlig aner jeg ikke hvor mye sannhet det er i det men det er jo noen som har ett anstrengt forhold til nakenhet og dermed reagerer. Jeg tenker at de kanskje har litt for lite hvis de reagerer på det. Jeg håper de aldri har vært på Huk og gått forbi nudiststranden der, da blir det bråk! Endret 12. juni 2015 av Steve Rogers
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #8 Skrevet 12. juni 2015 Godt du viser hvos skapet skal stå! Så lenge det finnes krig og tortur er det strengt forbudt å være skuffet over eller klage for oss som hverken lever i krig eller blir torturert. Vi kan faktisk bare legge ned alle diskusjonsfora, siden det ikke er noe poeng å diskutere noe som helst annet enn død og lidelse. Anonymous poster hash: c292d...43c Jeg tenkte akkurat det samme som den du siterte. Ikke fordi det ikke er lov å diskutere blablabla , men fordi overskriften er i sterkeste laget for denne problemstillingen Anonymous poster hash: f9477...04f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #9 Skrevet 12. juni 2015 Jeg står med høy puls når min skal begynne trærklatringen og gjemmer hodet i hendene, men samtidig så her gutten på fire gått rundt og sunget sex on the beach ganske lenge så personlig aner jeg ikke hvor mye sannhet det er i det men det er jo noen som har ett anstrengt forhold til nakenhet og dermed reagerer. Jeg tenker at de kanskje har litt for lite hvis de reagerer på det. Jeg håper de aldri har vært på Huk og gått forbi nudiststranden der, da blir det bråk! Gutten deres på fire synger den sangen fordi dere har så dårlig musikksmak at dere spiller den. Anonymous poster hash: 1e6a5...8b5 1
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 12. juni 2015 #10 Skrevet 12. juni 2015 Gutten deres på fire synger den sangen fordi dere har så dårlig musikksmak at dere spiller den.Anonymous poster hash: 1e6a5...8b5 Syns du
Silfen Skrevet 12. juni 2015 #11 Skrevet 12. juni 2015 Jeg reagerte absolutt den gangen småbarn fremførte en sang på en talentiade om knulling og dop. Begriper ikke hva som går av lærere som godkjenner slikt. 2
Gjest Kaffelattn Skrevet 12. juni 2015 #12 Skrevet 12. juni 2015 Barna ville synge norsk sommerslager – foreldre reagerte på «sex-innhold»http://www.tv2.no/a/7004104http://www.side2.no/underholdning/den-peneste-av-jentene-tar-av-seg-sin--eh-hva-da/3422795197.html Jeg fatter det ikke. Hva er problemet? Jeg ser slike ting bare oftere og oftere for tiden.Anonymous poster hash: e3b2e...35e Vel, jeg er enig i at det ikke passer for 5.klassinger å synge "tar av seg sin BH.." og synes det var en riktig god løsning at de byttet ordet til "tar av seg sin solhatt". Mer passende til små barn.
Gjest Fotballen Skrevet 12. juni 2015 #13 Skrevet 12. juni 2015 Å barn tåler ikke synge den sangen fordi...? Det er farlig for barn å synge om å ta av seg en bh? Verden er crazy. Foreldre overbeskytter ungene sine og de blir bortskjemt og noen ville galninger..
Gjest Kaffelattn Skrevet 12. juni 2015 #14 Skrevet 12. juni 2015 Å barn tåler ikke synge den sangen fordi...? Det er farlig for barn å synge om å ta av seg en bh? Verden er crazy. Foreldre overbeskytter ungene sine og de blir bortskjemt og noen ville galninger.. Jeg synes ikke at 5.klassinger behøver å vite alt av sjargonger og seksuelle antydninger - det kommer tidsnok uansett.
Gjest Fotballen Skrevet 12. juni 2015 #15 Skrevet 12. juni 2015 (endret) Jeg synes ikke at 5.klassinger behøver å vite alt av sjargonger og seksuelle antydninger - det kommer tidsnok uansett. Hva som er så seksuelt med å ta av seg en bh? Noe sånt tåler de. Pupper = seksuelt altså? Endret 12. juni 2015 av Fotballen
Gjest Angry Man Skrevet 12. juni 2015 #16 Skrevet 12. juni 2015 Jeg synes ikke at 5.klassinger behøver å vite alt av sjargonger og seksuelle antydninger - det kommer tidsnok uansett. Bra sagt. Helt enig. Hva som er så seksuelt med å ta av seg en bh? Noe sånt tåler de. Pupper = seksuelt altså? Utdrag fra teksten: "Det kryr av jenter der i gjennomsiktige bluser" og "Den peneste av jentene tar av seg sin BHOg snur seg I mot meg og sier" Dette er en seksuelle tekst så slutt å prat piss.
Gjest Fotballen Skrevet 12. juni 2015 #17 Skrevet 12. juni 2015 (endret) Bra sagt. Helt enig. Utdrag fra teksten: "Det kryr av jenter der i gjennomsiktige bluser" og "Den peneste av jentene tar av seg sin BHOg snur seg I mot meg og sier" Dette er en seksuelle tekst så slutt å prat piss. Så de skal ha sex altså? Skal ikke barn tåle noen ting i dag? Slutt å overbeskytt barn sier nå jeg. Kvinnekroppen er automatisk seksuelt? Sukk.. Endret 12. juni 2015 av Fotballen
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #18 Skrevet 12. juni 2015 Så de skal ha sex altså? Skal ikke barn tåle noen ting i dag? Slutt å overbeskytt barn sier nå jeg. Kvinnekroppen er automatisk seksuelt? Sukk.. Har du ikke skjønt greia ennå? Det er inn å ha et anstrengt forhold til kroppAnonymous poster hash: 7c847...f3f
Silfen Skrevet 12. juni 2015 #19 Skrevet 12. juni 2015 Har du ikke skjønt greia ennå? Det er inn å ha et anstrengt forhold til kroppAnonymous poster hash: 7c847...f3f Anstrengt? Fordi barn ikke skal synge om knulling? Si meg; ofte i Thailand eller?
Gjest Fotballen Skrevet 12. juni 2015 #20 Skrevet 12. juni 2015 Har du ikke skjønt greia ennå? Det er inn å ha et anstrengt forhold til kroppAnonymous poster hash: 7c847...f3f Ja tydeligvis xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå