Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2004 #1 Del Skrevet 2. september 2004 Kom til å tenke på en ting her om dagen. Bor i bergen og her har de endel rare uttaler på enkelte ord. F.eks fotball =foppball Arbeiderpartiet= abeiderpartiet ( faktisk sett det tagget på en vegg ) Hadde bodd her enstund før jeg skjønte at det bare var jeg som gikk på fotballpuben, eller foppballpøbben som de sier her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 2. september 2004 #2 Del Skrevet 2. september 2004 Hihi! Jeg sier faktisk Abeiderpartiet, ja. Og jeg kommer ikke fra Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. september 2004 #3 Del Skrevet 2. september 2004 Det aller morsomste med denn etråden er at du har skrevet Fiffig språkruk i tittelen... Jeg syns kromprins er ganske fiffig også - og her omkring sier man by'ne (begynne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2004 #4 Del Skrevet 2. september 2004 Det aller morsomste med denn etråden er at du har skrevet Fiffig språkruk i tittelen... Fingerdysleksien trengte seg igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. september 2004 #5 Del Skrevet 2. september 2004 Det aller morsomste med denn etråden er at du har skrevet Fiffig språkruk i tittelen... Jeg syns kromprins er ganske fiffig også - og her omkring sier man by'ne (begynne) Trodde tittelen var tilsiktet jeg .. og så endret du den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. september 2004 #6 Del Skrevet 2. september 2004 Fingerdysleksien trengte seg igjennom Det er så fort gjort atte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå