AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Da barnet vårt ble født inngikk jeg og min samboer et veldig stort kompromiss. Barnet fikk hans etternavn og kun det, mot at han måtte gi opp noe annet. Har ikke lyst til å fortelle hva, fordi vi kan gjenkjennes. Men uansett; han har ikke holdt sin del av avtalen og dette kan ikke omgjøres, og nå vil jeg at mitt barn skal ha mitt etternavn som mellomnavn slik jeg ønsket. Han nekter å signere. Kan jeg ordne dette uten hans samtykke? Anonymous poster hash: 31f85...55d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Huff, kjip situasjon, men det tror jeg ikke du kan. Jeg endret nettopp mine barns etternavn (la til bindestrek mellom det tidligere mellomnavnet og etternavnet). Da fikk min mann også en epost fra folkeregisteret (?) som han måtte gå inn og klikke på (godkjenne) før endringen ble fullført. Anonymous poster hash: 44efb...96d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Hvem er det som bruker barnet sånn da? La nå barnet ha navnet sitt!Anonymous poster hash: bb44d...16c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå