AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Ja... overskrifta sier seg selv:-) hba bør jeg trene nå i helga og neste uke fram mot løpet? Tips mottas med takk ;-D *føler seg optimistisk :-)Anonymous poster hash: abbdb...604
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Ts her: bør kanskje presisere at jeg er forholdsvis nybegynner - og aimer på å klare det på rundt 50 min. Ikke noen superatlet altså:-) Anonymous poster hash: abbdb...604
Mariehønen Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Jeg ville tatt en rolig langtur mandag og en rolig kortere tur onsdag, også ikke noe mer før løpet. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Du er nybegynner og satser på å løpe på 50min? Hvor nybegynner er du? Anonymous poster hash: 79f35...db5 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #5 Skrevet 12. juni 2015 Er det 10 km du skal løpe? Anonymous poster hash: 06257...dcb
Gjest Skrevet 12. juni 2015 #6 Skrevet 12. juni 2015 Ts her: bør kanskje presisere at jeg er forholdsvis nybegynner - og aimer på å klare det på rundt 50 min. Ikke noen superatlet altså:-)Anonymous poster hash: abbdb...604 Det var jo ganske ambisiøst, da, hvis det er en mil du skal løpe. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #7 Skrevet 12. juni 2015 Det var jo ganske ambisiøst, da, hvis det er en mil du skal løpe. Ts her: nybegynner men løper jevnlig. Aldri deltatt i løp.... litt nervøs for det. Jeg løper mellom 8-12 km 3 ganger i uka. Men ikke så himla raskt. Har "rekord" på 54 min på 10 km. Men er det lurt å trene som vanlig eller ha hviledager før løpet? Anonymous poster hash: abbdb...604
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #8 Skrevet 14. juni 2015 Ts her: nybegynner men løper jevnlig. Aldri deltatt i løp.... litt nervøs for det. Jeg løper mellom 8-12 km 3 ganger i uka. Men ikke så himla raskt. Har "rekord" på 54 min på 10 km. Men er det lurt å trene som vanlig eller ha hviledager før løpet?Anonymous poster hash: abbdb...604 Da er du ikke nybegynner??? Nybegynnere pleier å ha mila på en time som mål. OG: Siden du ikke er nybegynner, har det ikke så mye å si hvordan du legger opp dagene dine mot løpet. Anonymous poster hash: 35617...93a 5
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #9 Skrevet 15. juni 2015 Ts her: hva er det slags svar? :-) Jeg er nybegynner i løp. Har aldri løpt noe løp i mitt liv og har lyst å gjøre det "bra" (i mine øyne) - så søker tips fra noen som har løpt løp tidligere om hvordan de har lagt opp uka med trening før løpshelga? :-) ikke heng dere opp i tidsmålet mitt...ikke sikkert jeg når det en gang. :-DAnonymous poster hash: abbdb...604 1
Mariehønen Skrevet 16. juni 2015 #10 Skrevet 16. juni 2015 Da er du ikke nybegynner??? Nybegynnere pleier å ha mila på en time som mål. OG: Siden du ikke er nybegynner, har det ikke så mye å si hvordan du legger opp dagene dine mot løpet. Anonymous poster hash: 35617...93a Det er da et veldig merkelig svar. Jeg er bestemt ikke noen nybegynner i løp, har løpt i mange år inkl halvmaraton og hel maraton. Jeg tenker mye over hvordan jeg legger opp dagene mine fram mot et løp. Gikk på en smell første gang jeg løp halvmaraton fordi jeg trente alt for mye uken før. 2
Apis Skrevet 16. juni 2015 #11 Skrevet 16. juni 2015 Holde seg i sone 1 og ha fokus på å "bygge" energi og overskudd 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #12 Skrevet 18. juni 2015 Okey...ts her. løpsdagen nærmer seg - og da lurer jeg på morgendagen (dagen før dagen)...hva skal jeg trene da? Har foreløbig denne uka tatt det ganske rolig. Kort tur på 4 km på lite fjell, styrketrening helkropp neste dag.hviledag -og 7 km løp i dag, også på fjellet/motbakkeløp. Bør jeg ta det med ro i morgen, eller prøve å løpe litt asfaltløping for å forberede kroppen på 10 km asfalt lørdag?Anonymous poster hash: abbdb...604
..... Skrevet 18. juni 2015 #13 Skrevet 18. juni 2015 Jeg hadde tatt det med ro i morgen. Jeg hadde siste treningen før lørdagens løp i går.... 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #14 Skrevet 18. juni 2015 Blir liksom litt engstelig og småstressa fordi jeg ikke har fått sprunget så langt siste uka. Men må kanskje bare prøve å roe meg ned:-) fort å stresse seg selv opp. :-) har fokusert på å prøve å gjøre lystbetonte ting på treningsøktene. Fjellspringing er hardt -men vakkert... og mer skånsomt enn asfalt.Anonymous poster hash: abbdb...604
*melis* Skrevet 19. juni 2015 #15 Skrevet 19. juni 2015 Blir liksom litt engstelig og småstressa fordi jeg ikke har fått sprunget så langt siste uka. Men må kanskje bare prøve å roe meg ned:-) fort å stresse seg selv opp. :-) har fokusert på å prøve å gjøre lystbetonte ting på treningsøktene. Fjellspringing er hardt -men vakkert... og mer skånsomt enn asfalt.Anonymous poster hash: abbdb...604 Jeg hadde ikke trent noe mer nå, hadde jeg vært deg. Kroppen min er i alle fall sånn at jeg får mer energi og presterer bedre hvis jeg har fått mye hvile og restitusjon de siste dagene. Hadde i hvert fall ikke løpt på asfalt, da dette kan føre til at føttene blir vonde og slitne til løpsdagen.
^littletoomuch Skrevet 19. juni 2015 #17 Skrevet 19. juni 2015 Samme her hvile. Og gode karbohydrater
Gjest UngMann1986 Skrevet 21. juni 2015 #18 Skrevet 21. juni 2015 Hvordan gikk løpet, ts? Hva ble tiden? Er du fornøyd? Hvordan var opplevelsen av selve løpet?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #19 Skrevet 22. juni 2015 Kjempebra! Eller jeg hadde håpet å klare under 50 minutter -men det ble litt over. Men nå vet jeg mer om hvordan løp foregår og trenger ikke være så nervøs i forkant. Løpsopplevelsen var helt fantastisk, magisk... you name it. Jeg kan fort begynne å like dette! Ts.Anonymous poster hash: abbdb...604 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå