Gå til innhold

Må man ta av giftering i sikkerhetskontrollen på flyplassen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må man ta av gifteringen når man går igjennom sikkerhetskontrollen på flyplassen?

Dette er første gang jeg skal fly siden vi giftet oss, så jeg har ikke prøvd før! Har veldig lyst til å beholde den på, både fordi den var dyr ( gull med diamanter) og fordi den er så vanskelig å få av når fingrene er litt mer hovne pga varme og ettermiddag osv...

Anonymous poster hash: 24576...bd8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det handler mest om at det blir mindre stress når det ikke piper. Om du må er jeg ikke sikker på, men da er det jo bare å ta den av i god tid før, så slipper du ekstra stress isåfall. 

Anonymous poster hash: 3d32d...e03
Skrevet

Nei, det skal gå helt fint. Du kan jo ha på BH, øreringer, smykker osv.. Man blir bedt om å ta av belte. De bruker jo sånn metaldetektorgreie for å sjekke metall.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Er litt betryggende å ha en ide om hva man går til... :-) Tror jeg prøver uten å ta den av.

Skrevet

Takk for svar! Er litt betryggende å ha en ide om hva man går til... :-) Tror jeg prøver uten å ta den av.

Nei du trenger ikke å ta av mindre smykker. Du bør uansett ikke ta av smykker av litt verdi, da det er en liten mulighet for at ting kan bli borte fra brettet hvis man blir stående litt i kontrollen. 

Skrevet

Nei, den kan være på. Jeg går alltid med ringer og andre smykker av gull. Aldri vært noe problem på noen av de 84 flyplassene jeg har reist fra.

Skrevet

Har gått med større stålsmykker, aldri noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...