AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Jeg vet ikke om det er så mange her som følger med på den svenske kongefamilien, men i morgen skal prins Carl Philip og Sofia gifte seg. Jeg er alltid like spent på hva de kongelige brudene skal ha på seg og Sofia er ingen unntak. Noen her som tør å gjette på hva slags kjole hun kommer til å gå i? Legg gjerne ved link til noe lignende.Anonymous poster hash: 3f0a0...104
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Jeg sitter dessverre på flyet på vei til Mallorca i morgen, så får ikke sett bryllupet. Men, tipper det blir en smal og enkel kjole. Håper uansett på en ordentlig prinsessekjole Anonymous poster hash: cefa7...7f9
Rosewood Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Tipper noe litt smalere og ikke så prinsessete, gjerne med blonder.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 "Alle" gjetter hun kommer til å ha noe med blonder. Jeg kan ikke huske å ha sett antrekk av henne tidligere med blonder, så hvorfor skulle brudekjolen ha det? Jeg heller nok mer mot at det kommer til å ligne litt på Victoria sin med tanke på stofftype, bare at ermene kanskje blir litt annerledes. Uansett tipper jeg at det blir langt slep og slør. Jeg tipper også at hun kommer til å vise tatoveringen som hun har nærme nakken sin/øverst på ryggen.
Florence Skrevet 12. juni 2015 #5 Skrevet 12. juni 2015 Åh er det i morgen? Det hadde jeg helt glemt, gleder meg til å se!
Gjest O.G. Skrevet 12. juni 2015 #6 Skrevet 12. juni 2015 Siden hun oser av vulgaritet så kan jeg tenke meg at det ikke blir så lekkert. Håper på å bli skuffet da.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. juni 2015 #7 Skrevet 12. juni 2015 Åh er det i morgen? Det hadde jeg helt glemt, gleder meg til å se! Det er i morgen, ja!
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. juni 2015 #8 Skrevet 12. juni 2015 Siden hun oser av vulgaritet så kan jeg tenke meg at det ikke blir så lekkert. Håper på å bli skuffet da. Jeg har følelsen av at slottet der gjør sitt ytterste for at hun skal se elegant under offisielle arrangement ut nettopp på grunn av bakgrunnen hennes, jeg...
Gjest O.G. Skrevet 12. juni 2015 #9 Skrevet 12. juni 2015 Jeg har følelsen av at slottet der gjør sitt ytterste for at hun skal se elegant under offisielle arrangement ut nettopp på grunn av bakgrunnen hennes, jeg... Håper du har rett, de har virkelig gått ut av grensene for å blendavaske henne.
Florence Skrevet 12. juni 2015 #11 Skrevet 12. juni 2015 Synes det er interessant at folk tar sånn på vei på grunn av hennes bakgrunn. Så vidt meg bekjent har kongen en rufsete fortid selv. 5
Gjest O.G. Skrevet 12. juni 2015 #12 Skrevet 12. juni 2015 Synes det er interessant at folk tar sånn på vei på grunn av hennes bakgrunn. Så vidt meg bekjent har kongen en rufsete fortid selv. Vel, utroskapen er en ting mellom ham og kjerringa, det at sikkerhetspolitiet ble koblet inn for å true damerne til taushet, blir noe helt annet.
Gjest Bossa Nova Skrevet 12. juni 2015 #13 Skrevet 12. juni 2015 Joda hun har gått i blodekjole før. Så nettopp bilder der hun hadde på seg en svart blondekjole, og ett med syrinfarget blondekjole. Jeg tror hun vil ha en sånn type brudekjole. Det vil skjule hennes tatovering, tror jeg. http://bellethemagazine.com
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #14 Skrevet 12. juni 2015 Med tanke på hennes fortid i Paradise Hotel, så blir det vel noe lårkort, ispedd noen horete blonder. Som tilbehør gjetter jeg på høye hæler og nettingstrømper. Anonymous poster hash: 9c261...9dd 1
Plengionika Skrevet 12. juni 2015 #15 Skrevet 12. juni 2015 Joda hun har gått i blodekjole før. Så nettopp bilder der hun hadde på seg en svart blondekjole, og ett med syrinfarget blondekjole. Jeg tror hun vil ha en sånn type brudekjole. Det vil skjule hennes tatovering, tror jeg. http://bellethemagazine.com Jeg tipper noe sånt på overdelen hennes, men at skjørtet kanskje er lit mer rett ned i noe stoff lignende Victoria sin kjole. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #16 Skrevet 12. juni 2015 Siden verken Victoria eller Madeleine gikk for lange ermer tror jeg Sofia velger dette. Tror nok hun har Kate som stilikon. Men kanskje ikke heldekkende blondeermer. Noe sånt som dette kanskje.http://wedding-pictures.onewed.com/match/images/76497/2013-wedding-dress-pronovias-costura-collection-bridal-gowns-dauco.original.png?1379181466Anonymous poster hash: 3433f...35f 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #17 Skrevet 12. juni 2015 Eller kanskje hun velger som Mette Marit og går for en svært enkel og dekkende kjole. Denne var nydelig synes jeghttp://g01.s.alicdn.com/kf/HTB14yyvFVXXXXXyXFXXq6xXFXXXI/200935793/HTB14yyvFVXXXXXyXFXXq6xXFXXXI.jpg Blir spennende å se! Gleder meg vilt! Anonymous poster hash: 3433f...35f
Gjest Bossa Nova Skrevet 12. juni 2015 #18 Skrevet 12. juni 2015 Tror brudekjolen ligner litt på den kjolen hun har på seg på festen i kveld. Er litt skuffet over Mette-Marits valg av kjole, men lite Martha sin.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. juni 2015 #19 Skrevet 12. juni 2015 Vel, utroskapen er en ting mellom ham og kjerringa, det at sikkerhetspolitiet ble koblet inn for å true damerne til taushet, blir noe helt annet. Slott generelt gjør nok hva som helst for å true slike folk til taushet. Tror det er mange økonomiske bestikkelser der i gården, for eksempel med eksforloveden til "Madde".
Gjest Bossa Nova Skrevet 12. juni 2015 #20 Skrevet 12. juni 2015 http://www.kjendis.no/2015/06/12/kjendis/carl_philip/sofia_hellqvist/sverige/kongelige/39639526/ Carl Phillip er helt utrolig kjekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå