AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Katten dro inn det her idag, er det rotte eller mus?Anonymous poster hash: 245c1...2a0
DysterPytten Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 (endret) Mus. Husk å belønne katten din. Endret 12. juni 2015 av Cershae 1
Gamerfrue Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 ja, jeg er sikker på at det er en vånd. Hvis du ser på ørene og halen. Ørene er svært små, til forskjell fra rotter og de fleste mus, og både rotter og mus har lengre haler enn denne. Du trenger ikke være redd for rotteangrep i huset ditt, disse trives best i jorda eller ved vannet
-Jiinxs- Skrevet 12. juni 2015 #5 Skrevet 12. juni 2015 (endret) Haha første tanke jeg fikk da jeg såg bilde, var at du hadde festet musen/vånd på veggen Endret 12. juni 2015 av -Leon- 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #6 Skrevet 12. juni 2015 Aldri hørt om vånd før, men ser ut til at det stemmer! Tusen takk Fikk litt sjokk når katten kom med den, vant til små spissmus, og denne var gigantisk iforhold! Anonymous poster hash: 245c1...2a0
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #7 Skrevet 12. juni 2015 ja, jeg er sikker på at det er en vånd. Hvis du ser på ørene og halen. Ørene er svært små, til forskjell fra rotter og de fleste mus, og både rotter og mus har lengre haler enn denne. Du trenger ikke være redd for rotteangrep i huset ditt, disse trives best i jorda eller ved vannet Rotter liker seg veldig godt i hus. Der er god og varm isolasjon til å holde rottebabyene varme. Vi har bodd i en leilighet med rotter i gulv og vegg og det var mildt sagt JÆVLIG. Anonymous poster hash: 74fe9...c3a
Gamerfrue Skrevet 12. juni 2015 #8 Skrevet 12. juni 2015 Rotter liker seg veldig godt i hus. Der er god og varm isolasjon til å holde rottebabyene varme. Vi har bodd i en leilighet med rotter i gulv og vegg og det var mildt sagt JÆVLIG. Anonymous poster hash: 74fe9...c3a Ja, men dette er ikke en rotte. De kalles for jordrotte, eller vannrotte, men de oppfører seg ikke som vanlige rotter. Det var det jeg mente: at det ikke var noen fare for at det skulle være et bol i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå