Gå til innhold

Kredittkort, dere som har flere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange kort har dere og hvorfor?

Har selv trumf og Statoil kort, en til dagligvarer og en til drivstoff. Betaler alltid innen fristen, eller setter inn penger før bruk.

Anonymous poster hash: b384a...cdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Remember til netthandling (rabatter på mange nettbutikker), Flexi til drivstoff (4% på drivstoff + 30 øre pr.l på den lokale bensinstasjonen) og Norwegian (cashpoints man kan bruke på flybilletter) på alt annet.

Betaler selvsagt før det har gått 45 rentefrie dager. :)

Skrevet (endret)

De fleste som finnes på markedet.

Hvorfor? Fordi de gir ulike fordeler. Ulike kort til ulik bruk. ;) Bruker mest Trumf Visa og Bank Norwegian, men også Choice mastercard gold, SAS osv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har to kort, Et generelt MasterCard og et Visa-kort med rabatt ved kjøp av drivstoff.

Anonymous poster hash: 713e7...90b
AnonymBruker
Skrevet

De fleste som finnes på markedet.

Hvorfor? Fordi de gir ulike fordeler. Ulike kort til ulik bruk. ;) Bruker mest Trumf Visa og Bank Norwegian, men også Choice mastercard gold, SAS osv.

Bank Norwegians kortet, hva bruker du det til? Har vurdert det, men reiser ikke så mye - så er kanskje ikke noe for meg?

AnonymBruker
Skrevet

Bank Norwegians kortet, hva bruker du det til? Har vurdert det, men reiser ikke så mye - så er kanskje ikke noe for meg?

Du kan bare bruke bonusen på flyreiser, så hvis du ikke flyr Norwegian er det neppe noe for deg. Men om man flyr med dem iblant så er det et fint kort, du får prosenter på kjøpene hos dem og slipper kredittkortgebyr. I tillegg får du 1% på kjøp i andre butikker. Jeg har dette kortet pluss Trumfvisa, men bruker det siste mest. Dette fordi jeg får 2% på dagligvarer i mine nærbutikker, og 1% andre steder. Men bruker Norwegiankortet når jeg bestiller fly med dem, og hvis jeg handler på Rema eller andre butikker som ikke er med i Trumf. 

Anonymous poster hash: 619d6...a27

Skrevet

Signerer AB over meg. Jeg bruker det til å sponse reiser. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan bare bruke bonusen på flyreiser, så hvis du ikke flyr Norwegian er det neppe noe for deg. Men om man flyr med dem iblant så er det et fint kort, du får prosenter på kjøpene hos dem og slipper kredittkortgebyr. I tillegg får du 1% på kjøp i andre butikker. Jeg har dette kortet pluss Trumfvisa, men bruker det siste mest. Dette fordi jeg får 2% på dagligvarer i mine nærbutikker, og 1% andre steder. Men bruker Norwegiankortet når jeg bestiller fly med dem, og hvis jeg handler på Rema eller andre butikker som ikke er med i Trumf.  Anonymous poster hash: 619d6...a27

Har også Bank Norwegian- kortet. Først og fremst fordi det er gratis uttak av valuta i minibank i utlandet

Anonymous poster hash: 23a49...ed9

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt de fleste kredittkort, men for tiden har jeg 3 forskjellige som jeg bruker om hverandre, yA, Ikano og Norwegian. Både yA og Ikano har forskjellige rabatter hver måned, f eks var det veldig greit med 5% på hus og hage samme måned som jeg flyttet og skulle fylle et helt hus. På yA kortet har man de siste månedene kunne velge rabatt selv så jeg har hatt 4% på alle dagligvarebutikker. Ikano har fast 1% på dagligvare og bensinstasjoner, 2% på shell. Norwegian bruker jeg på alle kjøp som de to første kortene ikke dekker. Samler opp poeng som jeg bruker på flyreiser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...