Gå til innhold

Fin selskapskjole - hvilken skal jeg velge?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg skal på sjanteball snart, og det er om 3 uker, så jeg stresser litt med å finne kjoler. Og må bare spørre - er det innafor å overnatte sammen på hotell etter festen? 

Hvilken kjole synes dere jeg bør velge?

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/nly-eve-1103/decor-open-back-dress-301084-5576/

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/nly-trend-917/dreamy-dress-917173-286/

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/nly-eve-1103/sparkling-maxi-dress-300818-301/

Vet dere om noen andre fine kjoler jeg kan bestille? Gutter må gjerne svare!!!

Tusen takk :) 

Anonymous poster hash: 93a0b...b80
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte den første best :) Må du sy den om da? Du får vel byttet hvis det ikke er riktig størrelse..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg likte den blå best.

Altså, den første du linket til.

Endret av skruf
Skrevet

Jeg likte den andre blå du linket til best. Den var litt "flowy" (hvis det er et ord), litt sommeraktig samtidig som den passer på ball.

Skrevet

Jeg likte den mørkeblå stroppeløse kjolen best :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere❤❤😁

Men må nok skuffe dere, for etter mye betenkningstid, falt jeg på den første... :P

Gjest Citronella
Skrevet

Om du er lys, så ville jeg valgt den første du linket til.

Om du er mørk, så velg den mørkeblå stroppeløse.

Gjest Mythic
Skrevet

Takk for svar dere❤❤

Men må nok skuffe dere, for etter mye betenkningstid, falt jeg på den første... :P

Godt valg, jeg syntes den var finest :)

Gjest Citronella
Skrevet

Takk for svar dere❤❤

Du skuffer oss ikke. Du tok valget selv. 

• Liker 2
Gjest Honeyblossom
Skrevet (endret)

Den første blå du linket til var sykt fin!

Edit: ser nå at du allerede valgte den rød, jaja. Du blir nydelig uansett ♥

Endret av Honeyblossom
Skrevet

Mørkeblå stroppeløs

Gjest Beena
Skrevet

Nå husker jeg ikke om det var like strengt på sjanteball som det er på offisersball, men husk sjal til skuldrene under middagen. Høy splitt, svart kjole og åpne sko(synlige tær) pleier å være fy. :)

Kos deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Nå husker jeg ikke om det var like strengt på sjanteball som det er på offisersball, men husk sjal til skuldrene under middagen. Høy splitt, svart kjole og åpne sko(synlige tær) pleier å være fy. :)

Kos deg :)

Det er sjanteball jeg skal på ja <3 Er det strengere enn gardeball feks? Ser diverse bilder av jenter på gardeball, noen med heftig utringing, uten sjal, ganske åpen i overdelen osv..

Er kjolen min innafor? TS:) Takk!

Gjest Beena
Skrevet

Det er sjanteball jeg skal på ja <3 Er det strengere enn gardeball feks? Ser diverse bilder av jenter på gardeball, noen med heftig utringing, uten sjal, ganske åpen i overdelen osv..

Er kjolen min innafor? TS:) Takk!

Kjolen er helt innafor, blir nok kjempe hyggelig! :D Gardeball er nok litt "strengt" i forhold, men tror mange kavalerer glemmer å fortelle daten sin detaljer om dresscode, så er sjeldent daten sin skyld for utfordrende kjole. Tror nok det er mest strengt på papiret. Du blir nok ikke kastet ut hvis du har åpne sko :P Har vært på flere ball hvor konene til majorer og generaler bryter alle reglene med åpne sko, svart kjole, ingen sjal og høy splitt.

Har sett mye rart, men det meste er innafor altså! Bare skuldre under middagen er kanskje det jeg ville reagert mest på, ihvertfall under skåler og taler. Er endel småting også, som veske på bordet under middagen og klokker/mobil er fy, men er nok mange som gjør det uannsett.

Kos deg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...