Gå til innhold

Trenger kjole til bryllup, men uten at den er altfor dyr

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal i et bryllup senere i sommer. Dette bryllupet er i et annet land. Selv om vi tar det som kombo - sommerferie så har vi faktisk brukt ganske mye penger på å komme som gjester til dette bryllupet. Det er gode venner av oss, så gjør det med glede. Men i tillegg kommer gave... så misforstå meg rett, men har ikke så veeeldig lyst til å bruke 1500 kr ++ på kjole (har gått igjennom skaper mitt, og finner ingen jeg har fra før av). Forslag til en rimeligere finkjole til bryllup? 

Anonymous poster hash: 6cd78...e67
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri forstått hvorfor "alle" kjøper ny kjole hver gang de går i bryllup... Men hvis du virkelig ikke har en eneste kjole (som ikke er kritthvit) hengende i skapet, kan du vel gå med skjørt og bluse/en fin topp? Stylet opp med noen bling-smykker?

Ellers er det mange billige kjoler å få tak i - på vanlige klesbutikker, for noen få hundrelapper. Jeg har til og med kjøpt kjole på fretex da jeg ble bedt i bryllup en gang, og ble bedt om å være brudepike og ha en spesiell farge på kjolen. Gadd ikke kjøpe en kjole med en farge jeg ikke liker til flere hundre kroner...

Anonymous poster hash: c2fbe...5ab
Skrevet

Mange fine kjoler som ikke er alt for dyr på nelly :)

Skrevet

Hva er kleskoden? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri forstått hvorfor "alle" kjøper ny kjole hver gang de går i bryllup... Men hvis du virkelig ikke har en eneste kjole (som ikke er kritthvit) hengende i skapet, kan du vel gå med skjørt og bluse/en fin topp? Stylet opp med noen bling-smykker?

Ellers er det mange billige kjoler å få tak i - på vanlige klesbutikker, for noen få hundrelapper. Jeg har til og med kjøpt kjole på fretex da jeg ble bedt i bryllup en gang, og ble bedt om å være brudepike og ha en spesiell farge på kjolen. Gadd ikke kjøpe en kjole med en farge jeg ikke liker til flere hundre kroner...

Fordi vi ikke liker å vise oss i samme finkjoler for det samme publikum.

Skrevet

De har mange fine kjoler på asos.com i forskjellige prisgrupper. Jeg vet ikke hva kleskoden er i bryllupet eller hva du liker, men hvis du tar en titt der finner du nok noe du liker. 

Skrevet

så du mener lle kjoler du har passer seg i bryllup bare de ikke er hvite?

Jeg skjønner deg godt TS, hva er kleskoden?

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mange flotte, billige kjoler på H&M :) Evt Nelly ^^

Anonymous poster hash: 3340f...e4b
AnonymBruker
Skrevet

Skjørt og bluse er ikke akkurat passende i et bryllup, med bling-smykker eller ei. TS skal ikke på jobbintervju her.

Det er vanlig at man ikke kam bruke en hvilken som helst kjole man har fra før, man har tross alt en dresskode og en kontekst å forholde seg til. Er ikke noe poeng for TS å dukke opp i den sorte fløyelskjolen hun hadde på julebordet hvis bryllupet er på en strand i Thailand...

Hvis TS spør her har hun vel vurdert det dithen at ingen av kjolene hun har passer seg....

Anonymous poster hash: 0ec23...095

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjørt og bluse er ikke akkurat passende i et bryllup, med bling-smykker eller ei. TS skal ikke på jobbintervju her.

Det er vanlig at man ikke kam bruke en hvilken som helst kjole man har fra før, man har tross alt en dresskode og en kontekst å forholde seg til. Er ikke noe poeng for TS å dukke opp i den sorte fløyelskjolen hun hadde på julebordet hvis bryllupet er på en strand i Thailand...

Hvis TS spør her har hun vel vurdert det dithen at ingen av kjolene hun har passer seg....Anonymous poster hash: 0ec23...095

Håper Mette-Marit følger med her inne på KG da... Siden hun hadde på seg skjørt og bluse i helgens prinsebryllup i Sverige..... :ler:

Anonymous poster hash: ac4ce...308

• Liker 1
Skrevet

Mye fint på zalando og nelly :) Veldig vanskelig å komme med tips uten å vite kleskoden. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er tryddet for reklame

Storma Nordvesta, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Nelly har enkelte fine kjoler under 1000-lappen. Zalando også!

Anonymous poster hash: 6d483...a76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...