Gå til innhold

BRYSTREDUKSJON

Fremhevede innlegg

Skrevet

:-? Hjelp... Fikk telefon i dag om at jeg kunne få komme til kirurg i morgen tidlig. Dette kom brått på... Nå husker jeg plutselig ikke hva jeg skal argumentere med eller si til ham.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nakkesmerter, skuldersmerter - om du har det. At de er tunge og hindrer deg i å være aktiv f,eks...

Du skal strangt tatt bare måtte vise deg fram og fortelle om de fysiske plagene ved brystene dine - så burde det gå greit :wink:

Skrevet

Du har jo rett i det. Ble tatt litt på senga bare. Det rare er jo at når jeg nå ser brystene mine i speilet så lurer jeg på om de er store nok for å få gjort noe med dem. Det er jo bare tull, da, for når jeg ser på bilder av meg selv (med klær på) så eser de jo ut! Dessuten er de jo så tunge at de henger ned på navlen...

Skrevet

Skjønner panikken din veldig godt jeg - men det går helt sikkert bra!

Skrevet

Det gikk veldig bra. Jeg trengte ikke bruke noen av de 14 god grunnene jeg hadde skrevet ned på forhånd. Fikk operasjonsdato 19. oktober. Senere på dagen ringte de og sa jeg kunne få komme 13. september, men da er det umulig for meg m.h.t jobben. Den samvittigheten....

Skrevet

Hvilken cup bruker man når man har så store pupper da? :roll:

Ren nysgjerrighet :oops:

Mogens

Gjest Anonymous
Skrevet

hvor store pupper må man ha for å få reduksjon?? jeg er ganske liten og bruker c cup men for meg er de alt for store..hater de..hadde jeg hatt mulighet til det???

Skrevet
hvor store pupper må man ha for å få reduksjon?? jeg er ganske liten og bruker c cup men for meg er de alt for store..hater de..hadde jeg hatt mulighet til det???

Tviler på at du får dekket noen operasjon av det offentlige iallfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...