Gå til innhold

Enten eller...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Enten kommer han i det han tar den inn. Hvis vi får til å ha sex en liten stund kan han plutselig bli slapp. Noen som vet hva slikt kommer av?

Anonymous poster hash: 3ac61...94a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten kommer han i det han tar den inn. Hvis vi får til å ha sex en liten stund kan han plutselig bli slapp. Noen som vet hva slikt kommer av?

Jeg tror det kan vere så mangt.. Er han usikker kanskje? Det er egentlig umulig uten å vite mer om ham som person og hvordan dere er ilag..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det kan vere så mangt.. Er han usikker kanskje? Det er egentlig umulig uten å vite mer om ham som person og hvordan dere er ilag..

ok, kan si litt om han. Han fremstår som en selvsikker person hvertfall. Han studerer på et prestisjefullt studie, der han også er svært aktiv i studentforeninger. Han har mange venner og heller ingen problemer på damefronten (han møter damer lett). Har daten han i noen måneder nå og det har vært slik en stund nå. Han har sagt at han synes jeg ser bra ut, men kan jo være han ikke er tent nok på meg. 

Skrevet

ok, kan si litt om han. Han fremstår som en selvsikker person hvertfall. Han studerer på et prestisjefullt studie, der han også er svært aktiv i studentforeninger. Han har mange venner og heller ingen problemer på damefronten (han møter damer lett). Har daten han i noen måneder nå og det har vært slik en stund nå. Han har sagt at han synes jeg ser bra ut, men kan jo være han ikke er tent nok på meg.

Hmm... Vell typen min kan vere usikker til tider.. Og da blir han slapp men han har ikke problemer med å komme fort..

Kanskje typen din blir usikker og nervøs siden han kommer så fort, kanskje han tenker allt for hart på å ikke komme og så ender det i at han blir slapp..

Jeg tenker at om du virkelig vill satse på denne fyren så kan dere starte med å ta tak i det at han kommer fort. Men for all del ikke si noe negativt, ver Posetiv og si du tar det som et komplemang at han kommer med en gang. Men kanskje dere skal starte med å prate litt om det og kanskje diskutere en krem som hemmer følelsen hans slik at han varer litt lengre... Kommunikasjon er vertfall viktigst.

Om han ikke er gammel og begynt å få problemer med potensen så må det vere usikkerhet eller at han ikke føler seg bra nokk.. Ta det posetivt at han prøver, prøv å vart han opp etter dette skjer om ikke blir det bare verre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...