AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Er det da på en måte selvsagt at man skal ha sex? Anonymous poster hash: acc4b...443 1
Florence Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 For meg så er det en selvfølge ja, i hvert fall hvis det er en fremmed. Om en av partene skulle ombestemme seg så er selvfølgelig det greit også, ingen skal presses til noe. 1
Jolene Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Da ligger det i kortene at man skal ha sex ja, men dersom en trekker seg er det selvsagt helt greit det og. 1
Okapi Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Tipper de fleste forventer det, iallefall. Om du vil ha med deg en hjem og vet du ikke vil ha sex, gjør det klart på forhånd.
Gjest Gjest_solstrålen123 Skrevet 12. juni 2015 #5 Skrevet 12. juni 2015 Hadde nok forventet det ja, med mindre formen ikke var helt god
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #7 Skrevet 13. juni 2015 Tipper de fleste forventer det, iallefall. Om du vil ha med deg en hjem og vet du ikke vil ha sex, gjør det klart på forhånd. Er det ikke litt rart å ha sex med noen du ikke har truffet før? Skjønner ikke at man kan forvente det... Anonymous poster hash: acc4b...443
Gjest Faerunpedia Skrevet 13. juni 2015 #8 Skrevet 13. juni 2015 Er det ikke litt rart å ha sex med noen du ikke har truffet før? Skjønner ikke at man kan forvente det...Anonymous poster hash: acc4b...443 Hvorfor skal man ellers bli med en fremmed hjem?
tom1986 Skrevet 13. juni 2015 #9 Skrevet 13. juni 2015 Selvsagt. Dersom jeg tar med ei dame hjem og hun ikke er med på sex (har skjedd et par ganger) så kaster jeg henne ut.
Fandenivoldsk Skrevet 13. juni 2015 #10 Skrevet 13. juni 2015 Blir aldri med noen hjem med mindre jeg vil ha sex med dem.
Pip3 Skrevet 13. juni 2015 #11 Skrevet 13. juni 2015 (endret) Feil emne. Endret 13. juni 2015 av Pip3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #12 Skrevet 16. juni 2015 Nei, det trenger man ikke å forvente eller føle seg forpliktet av! Anonymous poster hash: b2500...571
Gatsby Skrevet 16. juni 2015 #13 Skrevet 16. juni 2015 Er det da på en måte selvsagt at man skal ha sex? Anonymous poster hash: acc4b...443 Noen ganger har jeg vært så sliten at jeg bare sovner med en gang når jeg kommer hjem fra byen. Så nei ikke alltid.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #14 Skrevet 16. juni 2015 Selvsagt, det ligger i kortene..... Man blir jo ikke med en hjem etter en fuktig kveld eller lignende for å snakke om sex and the city og se og hør akkurat. Anonymous poster hash: f0d05...e1d
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #15 Skrevet 17. juni 2015 Blir med for nattmat.. Anonymous poster hash: 6cfad...0f1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #17 Skrevet 17. juni 2015 Jeg inrømmer at jeg ikke helt ser poenget med å bli med noen hjem dersom jeg ikke har tenkt tanken å ha sex med dem, rett og slett fordi jeg ikke vet om mannen er av typen som ikke takler et nei så godt (trenger ikke engang være snakk om voldtekt, sutrete mannfolk som maser hele natta er ikke gøy det heller). Unntaket måtte vært at jeg har mistet siste buss hjem (det er langt hjem fra byen) og de bor rett i nærheten. Da ville jeg gjort veldig klart om det ikke er aktuelt med sex, men igjen, ikke sikkert det blir godtatt når man først er innenfor døra. Ville sett an typen veldig, er generelt en good guy magnet, men man skal ikke være naiv. Nattmat inntas på nærmeste nattåpne kebabsjappe En sjelden gang møter man noen man kommer så godt over ens med at man bare vil fortsette å prate utover natta, selv om man (den ene eller begge) ikke nødvendigvis tenner på hverandre, har hendt et par ganger. I teorien skal en kvinne kunne bli med en mann hjem og legge seg kliss naken inntil ham, og likevel kunne ombestemme seg. Det samme gjelder når jeg krysse gata, i teorien skal ingen biler kjøre fortere enn at de alltid rekker å stoppe, uansett om jeg kommer løpende over, men i praksis stopper jeg jo likevel og ser begge veier først, akkurat som jeg ikke legger meg i samme seng som en fyr og blir fornærmet om han misforstår. Det er fortsatt ikke greit om han voldtar meg, og det er hans ansvar alene om han gjør det, bare så det er klart, men jeg prøver å unngå hele situasjonen just in case. Anonymous poster hash: 8b3d2...bcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå