AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Og med best, tenker jeg da utelukkende på best for toalettet og rørene. Hvilket dopapir er "dovennlig"; løser seg raskt opp og tetter ikke rør? Anonymous poster hash: 27e1b...08c
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 De grå grove gjenbrukspapiret er frarådet brukt for mange år siden. ( KALLER DETNils Gunnar Lie - papir, fordi ha alltid kjøpte det der vi handlet før.) Det beste er papir som løser seg raskt opp, samtidig som doen ikke blir fyllt opp med mengder papir før det trekkes ned. Anonymous poster hash: bc61c...cc9
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 De grå grove gjenbrukspapiret er frarådet brukt for mange år siden. ( KALLER DETNils Gunnar Lie - papir, fordi ha alltid kjøpte det der vi handlet før.) Det beste er papir som løser seg raskt opp, samtidig som doen ikke blir fyllt opp med mengder papir før det trekkes ned. Anonymous poster hash: bc61c...cc9 Jammen du, det skrev jeg jo selv. Det jeg egentlig lurte på var hvilket dopapir som er best,.Anonymous poster hash: 27e1b...08c 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Jammen du, det skrev jeg jo selv. Det jeg egentlig lurte på var hvilket dopapir som er best,.Anonymous poster hash: 27e1b...08c Anonymous poster hash: bc61c...cc9
lemon-aid Skrevet 12. juni 2015 #6 Skrevet 12. juni 2015 Etter hva jeg har hørt, så tror jeg Lambi skal være det beste for rør. Det løser seg opp lett. Disse "miljøvennlige" papirene løser seg ikke like godt opp. Kan være jeg tar helt feil?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #7 Skrevet 13. juni 2015 Jeg foretrekker Serla Da er vi to Anonymous poster hash: 19176...75f
2shy Skrevet 13. juni 2015 #8 Skrevet 13. juni 2015 Da er vi to Anonymous poster hash: 19176...75f Den loer ikke i "det hellige", og det er noe av det viktigste for meg :D
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #9 Skrevet 13. juni 2015 Til dere som svarer at dere foretrekker Serla, det er vel ikke det TS spør om? Hun/han spør utelukkende om hvilket toalettpapir som løser seg best opp i toalettskålen, ikke hvilket som ikke løser seg opp i rassen. Uansett, vil jo tro at det toalettpapiret som lett løser seg opp i rassen, også er det som lettest løser seg opp i toalettskålen? Myke toalettpapir som lambi etc. Anonymous poster hash: 15880...847 2
Gjest imperio Skrevet 13. juni 2015 #10 Skrevet 13. juni 2015 Lambi er jo så miljøvennlig at det smuldrer opp av en dråpe urin. Nei makan til møkk bruker jeg ikke penger på. Serla, ingen over, ingen under.
Gjest imperio Skrevet 13. juni 2015 #11 Skrevet 13. juni 2015 Til dere som svarer at dere foretrekker Serla, det er vel ikke det TS spør om? Hun/han spør utelukkende om hvilket toalettpapir som løser seg best opp i toalettskålen, ikke hvilket som ikke løser seg opp i rassen. Uansett, vil jo tro at det toalettpapiret som lett løser seg opp i rassen, også er det som lettest løser seg opp i toalettskålen? Myke toalettpapir som lambi etc. Anonymous poster hash: 15880...847 Serla er ganske mykt, og om du vasker opp vann med serla, så begynner det å smuldre opp litt. Lambi er møkk og er ikke verdt å kjøpe, selv om du ikke har den samme risikoen for tette rør. Så lenge man ikke bruker for mye om gangen, og bruker slik rørrens et par ganger i året så skal det nok gå helt fint.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #12 Skrevet 13. juni 2015 Serla er ganske mykt, og om du vasker opp vann med serla, så begynner det å smuldre opp litt. Lambi er møkk og er ikke verdt å kjøpe, selv om du ikke har den samme risikoen for tette rør. Så lenge man ikke bruker for mye om gangen, og bruker slik rørrens et par ganger i året så skal det nok gå helt fint. Og rørrens skal ikke i do!Anonymous poster hash: bc61c...cc9 2
2shy Skrevet 13. juni 2015 #13 Skrevet 13. juni 2015 Til dere som svarer at dere foretrekker Serla, det er vel ikke det TS spør om? Hun/han spør utelukkende om hvilket toalettpapir som løser seg best opp i toalettskålen, ikke hvilket som ikke løser seg opp i rassen. Uansett, vil jo tro at det toalettpapiret som lett løser seg opp i rassen, også er det som lettest løser seg opp i toalettskålen? Myke toalettpapir som lambi etc. Anonymous poster hash: 15880...847 Jeg ser hva TS spør om. Jeg poengterer bare at Serla i tillegg ikke etterlater understellet full av lo og bøss.
Gjest imperio Skrevet 13. juni 2015 #14 Skrevet 13. juni 2015 Og rørrens skal ikke i do!Anonymous poster hash: bc61c...cc9 Aner ikke hva det heter, men det er sånn do ting som skal i doen. Men kaller det bare for rørrens, det som er rørrens vet jeg ikke skal i do, men som sagt, aner ikke hva det heter
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #15 Skrevet 13. juni 2015 Den loer ikke i "det hellige", og det er noe av det viktigste for meg :D Da er vi tre! Anonymous poster hash: fcdd4...3c3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #16 Skrevet 13. juni 2015 Jeg brukte serla inntil nylig, og det har jeg sluttet å kjøpe for den tettet hvertfall rørene på mitt bad. I tillegg er den umulig å bruke i korte lengder. Holder en knapp på lambi og coops billige hvite myke. Anonymous poster hash: a00db...002
2shy Skrevet 13. juni 2015 #17 Skrevet 13. juni 2015 Jeg brukte serla inntil nylig, og det har jeg sluttet å kjøpe for den tettet hvertfall rørene på mitt bad. I tillegg er den umulig å bruke i korte lengder. Holder en knapp på lambi og coops billige hvite myke.Anonymous poster hash: a00db...002 Da kan du ikke ha mye til rør. Har brukt Serla i årevis, og jeg er ikke akkurat gnien på antall tørk. 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #18 Skrevet 13. juni 2015 Da kan du ikke ha mye til rør. Har brukt Serla i årevis, og jeg er ikke akkurat gnien på antall tørk. Intet galt med rørene. Sjekket og kontrollert av rørlegger og kommune.Anonymous poster hash: a00db...002
Millimani Skrevet 13. juni 2015 #19 Skrevet 13. juni 2015 Aner ikke hva det heter, men det er sånn do ting som skal i doen. Men kaller det bare for rørrens, det som er rørrens vet jeg ikke skal i do, men som sagt, aner ikke hva det heter Toalettrens
2shy Skrevet 13. juni 2015 #20 Skrevet 13. juni 2015 Intet galt med rørene. Sjekket og kontrollert av rørlegger og kommune.Anonymous poster hash: a00db...002 Snodig, jeg har brukt Serla i årevis, fordelt på eks antall boliger. Aldri hatt noe problem, selv hvor raus jeg er med tørka (en dorull varer ikke lenge hos meg). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå