Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger boktips. Savner en skikkelig spenningsbok av den typen man ikke kan legge fra seg.

Jeg blir fort lei hvis den ikke fenger med med en gang.

Liker typen som Dan Brown skriver (så de har jeg lest). Liker også mystisk og overnaturlig. Det behøver ikke å være krim. Det viktigste er at det er spennende.

Det må gjerne være kiosklitteratur også. Har blitt skuffa litt for mange ganger av kjedelige bøker som har fått bra kritikk og terningkast 6 :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp lest "Lukk øynene", av Josh Malerman. Likte den godt og klarte omtrent ikke legge den fra meg før jeg var ferdig.

Skrevet

Takk :) Da skal jeg se om jeg finner den i dag.

Skrevet

Jeg liker godt bøkene til Lars Kepler om Joona Linna :)

Skrevet

Har du lest alle bøkene til Dan Brown, eller bare de mest kjente?

Skrevet

Har du lest alle bøkene til Dan Brown, eller bare de mest kjente?

Har lest alle som er på denne oversikten bortsett fra den siste, men den har vel ikke kommet ennå heller.

http://no.wikipedia.org/wiki/Dan_Brown

Skrevet

Det henger en engel alene i skogen av Samuel Bjørk.

Kråkejenta av Eriksson&Sundquist.

Sønnen av Jo Nesbø.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger boktips. Savner en skikkelig spenningsbok av den typen man ikke kan legge fra seg.

Jeg blir fort lei hvis den ikke fenger med med en gang.

Liker typen som Dan Brown skriver (så de har jeg lest). Liker også mystisk og overnaturlig. Det behøver ikke å være krim. Det viktigste er at det er spennende.

Det må gjerne være kiosklitteratur også. Har blitt skuffa litt for mange ganger av kjedelige bøker som har fått bra kritikk og terningkast 6 :P

"På innsiden" - Eirik Jensen.

Denne er faktisk fra virkeligheten også, så den er litt mer spennende enn noe som bare er oppdiktet og funnet på.

Anonymous poster hash: f705a...89e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...