Gå til innhold

Folk som skryter av forlovelsesringen på Facebook

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om jenter som poster bilde av forlovelsesringen de fikk og skryter av hvor fin den er. "Se hva jeg fikk av verdens beste mann i går! Verdens fineste ring. Måtte jo si ja til frieriet!"

Anonymous poster hash: 8c976...6c1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg googlet ringen og den koster nesten 20 000 kr. Noen som har det. Men hva er vitsen med å skryte? Gjøre alle misunnelige?

Gjest Badebuksa
Skrevet

Hmmm.....kanskje vedkommende er stolt? Helt ærlig, hva skal man legge ut på Facebook? Så lenge det ikke bryter med reglene, må vel folk få legge ut det de ønsker.

Dessuten var det nok bare en fin måte å fortelle alle at hun er forlovet på :) vær heller glad på hennes vegne, du.

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å bli glad når jeg ikke har den samme luksusen selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å bli glad når jeg ikke har den samme luksusen selv.  Anonymous poster hash: 8c976...6c1

Hvilken forskjell tror du det hadde gjort for livet ditt om du fikk en ring til 20 000,- eller ikke?

Vær fornøyd med det du har, man er sin egen lykkes smed vet du.

Anonymous poster hash: 5c0cd...c69

• Liker 13
Skrevet

Vanskelig å bli glad når jeg ikke har den samme luksusen selv.

Det er jo ikke andres feil.

Enig med badebuksa, så lenge det ikke bryter med reglene, må folk få legge ut hva de ønsker.

• Liker 5
Skrevet

Synes det er helt greit å skryte av ring på face, uansett om den er dyr eller billig. 

Tror jeg gjorde det, men den kostet "bare" 2-3 tusen. Fineste ringen jeg har sett! 

• Liker 5
Skrevet

Ser ikke problemet, selv om jeg ikke syntes det er veldig interessant

Skrevet

Du kan altså ikke glede deg på andres vegne?

• Liker 4
Skrevet

Personlig ville jeg nok ikke delt det på Facebook, men har ingen problem med de som gjør det. Synes det er kjekt at de er så fornøyd med ringen at de ønsker å legge ut et bilde.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan altså ikke glede deg på andres vegne?

Blir litt sjalu når jeg ser hvor gavmilde menn andre har. Min er sikkert av typen som vil gi en ring til 140 kroner (for de som leste den tråden).

AnonymBruker
Skrevet

Blir litt sjalu når jeg ser hvor gavmilde menn andre har. Min er sikkert av typen som vil gi en ring til 140 kroner (for de som leste den tråden). Anonymous poster hash: 8c976...6c1

Jammen så gjør det slutt da om du kommer til å synes det er så ille å bli fridd med en billig ring.

Anonymous poster hash: 10f8f...0e3

• Liker 6
Skrevet

Tenker bare så koselig det er, og tenker mer på forlovelsen en ringen. Samme om personen fikk en ring til en mill eller en til 5 kr, så er uansett forlovelsen og frieriet det viktigste.

• Liker 5
Skrevet

Blir litt sjalu når jeg ser hvor gavmilde menn andre har. Min er sikkert av typen som vil gi en ring til 140 kroner (for de som leste den tråden).

Er ikke frieriet det viktigste? Jeg fikk en diamantring i julegave (i tillegg til masse annet) til 10.000 kroner. For å være helt ærlig syns jeg det var litt ubehagelig, og jeg har tidligere fått ringer som koster mellom 500-2000, og ser virkelig ikke forskjell, de er like fine, og betyr like mye for meg.

Jeg tenker at et frieri er en tillitserklæring, det er en person som vil gifte seg med deg og være sammen med deg i lang tid, er ikke det nok? De 20.000 kronene kan brukes på bryllupet eller en ferie. Hvis man ikke har økonomi til det er det idioti å kjøpe en så dyr ring, bare fordi dama er kravstor.

Lær deg å glede deg på andres vegne, det gjør livet litt enklere :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke frieriet det viktigste? Jeg fikk en diamantring i julegave (i tillegg til masse annet) til 10.000 kroner. For å være helt ærlig syns jeg det var litt ubehagelig, og jeg har tidligere fått ringer som koster mellom 500-2000, og ser virkelig ikke forskjell, de er like fine, og betyr like mye for meg.

Jeg tenker at et frieri er en tillitserklæring, det er en person som vil gifte seg med deg og være sammen med deg i lang tid, er ikke det nok? De 20.000 kronene kan brukes på bryllupet eller en ferie. Hvis man ikke har økonomi til det er det idioti å kjøpe en så dyr ring, bare fordi dama er kravstor.

Lær deg å glede deg på andres vegne, det gjør livet litt enklere :)

Hvis du ikke ser forskjell... hvordan vet du da at ringen kostet 10 000,- ?

Man spør ikke om prisen på en gave og man forteller heller ikke hva gaven kostet!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en diamantring i julegave (i tillegg til masse annet) til 10.000 kroner. 

:)

Ja, nå skal du gjøre meg enda mer sjalu :(

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å bli glad når jeg ikke har den samme luksusen selv.  Anonymous poster hash: 8c976...6c1

Hva er en ring? Eller andre materielle, døde ting? Hva er viktig i livet, å være rik på materielle ting eller å være rik i hjertet?

Synker du inn i bitterhet over mangel på materielle ting, hvilken gleder i livet og positive ting går du da glipp av å se?

Anonymous poster hash: 23723...a86

AnonymBruker
Skrevet

Man spør ikke om prisen på en gave og man forteller heller ikke hva gaven kostet!

Kanskje mannen sa det? Hun kan ha funnet kvitteringen?

Livet blir ikke bedre av en dyr ring, TS, men jeg syns det er helt innafor å dele sånt på Facebook. Det er jo også en måte å annonsere frieriet på. Hvis du ikke bryr deg, kan du skjule det/henne

Anonymous poster hash: 699ac...5d2

Skrevet

Jeg fant kvitteringen.

Ja, nå skal du gjøre meg enda mer sjalu :(

Nå fikk du sitatet mitt til å se ut som jeg kun skrev det, men et smilefjes, hvilket jeg ikke gjorde. Les resten av det jeg skrev du. Du virker litt ekkel for å være helt ærlig, må være kjipt for typen din å ha en som forventer så mye.

Aner du hvor glad jeg hadde blitt for en selvplukket bukett for eksempel? Gratis, med med masse omtanke!

• Liker 4
Skrevet

Er da helt normalt å dele positive hendelser på fb vel ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...