Gjest Mocchhaa Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Hei igjen. Har brukt avfarging i håret mitt og gått fra mørk blå semifarge til turkis og mintgrønn. Kan ikke bleike og har ikke planer om å farge på en stund, men det jeg lurer på er om jeg kan ta en vanlig blond hårfarge å farge over det turkise? Skjønner jo at det sikkert ikke blir blondt sånn med en farge, men blir det lysere? Alle steder sier jo at man må bleike semi permanent for å få det lyst igjen, men tenkte at man kansje kan bruke en vnalig hårfarge? Det er jo mildere for håret, og håret mitt er jo allerede så utrolig slitt å ødelagt
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Du må bleke.Anonymous poster hash: 3816f...668
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Du kan bruke vanlig farge over den semi permanente, men hvis det er mørkt kan det være lurt å la fargen falme først. Anonymous poster hash: 4945f...075
Gjest Mocchhaa Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Du kan bruke vanlig farge over den semi permanente, men hvis det er mørkt kan det være lurt å la fargen falme først. Anonymous poster hash: 4945f...075 Problemet er at fargen ikke falmer hehe. Håret var så slitt så det går liksom ikke vekk
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #5 Skrevet 12. juni 2015 Problemet er at fargen ikke falmer hehe. Håret var så slitt så det går liksom ikke vekk Har du farget det turkis? Eller har det vært blått og falmet til turkis? Hvis det er en lys farge ville jeg bare farget over det, jeg har gjort det med rosa og lilla hår før uten at det var noe problem. Anonymous poster hash: 4945f...075
Gjest Mocchhaa Skrevet 12. juni 2015 #6 Skrevet 12. juni 2015 Har du farget det turkis? Eller har det vært blått og falmet til turkis? Hvis det er en lys farge ville jeg bare farget over det, jeg har gjort det med rosa og lilla hår før uten at det var noe problem. Anonymous poster hash: 4945f...075 Jeg farget det mørk blått, men håret var så slitt så fargen var ikke falmet noe merkbart etter over en måned, så da tok jeg colour B4 avfaring så lysnet det til turkis. Vel, da kan jeg ta noen til ganger med avfarging å eventuelt prøve en blond farge da, takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå