AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Er det viktig å eskalere/være mye fysisk når man dater noen? Har blitt avvist av begge mine forrige forelskelser. Det er en stund siden nå så jeg spør mest ut av nysgjerrighet. Begge gangene følte jeg det var en gnist, vi tilbringte mye tid sammen, hadde det veldig koselig sammen, kjemien var topp og jeg følte det kunne utvikle seg. Men det fysiske manglet, ingen kyssing, lite berøring osv sånn til vanlig. Så på den måten kunne vi like gjerne vært gode venner. Gir dette noe mening eller var det ikke nok interesse i utgangspunktet? At jeg rett og slett ikke gir nok av meg selv utover vennskap, slik at de mister interessen. Jeg er mann forresten. Anonymous poster hash: 23729...abc
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 I begynnelsen er det i alle fall viktig med klemmer, men det er ikke slik at du må ha sex på første date hvis du skjønner heller. Var en jeg var på date med som skulle kysse, holde rundt meg og alt på første date. Han fikk ikke noe av det, og jeg fikk totalt avsmak. Så en må finne en slik gylden middelvei! Anonymous poster hash: e3b50...e7a 3
Rights Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Jeg er vel egentlig ganske lik deg, i start fasen. Veldig forsiktig av meg, fordi jeg vil ikke virke for påtrengende. Selv med alkohol innabords er jeg slik. Heller ikke den beste i å tolke signaler. Men etter vi blir litt kjent, da går det mere naturlig for seg! Date 1: Hun tar meg konstant på skjegget. Men jeg gjør ingenting fysisk med henne av den grunn. Mine venner sier: "Koser hun med skjegget, liker hun deg, da må du være litt frempå (først berøring, så se hvordan hun liker det.. deretter kysse). Date 2: Er heller ikke fysisk med henne, men 3. gangen jeg traff henne var vi på "dobbel date", og da kommenterte kameraten min at jeg måtte ta på henne. Så gjorde jeg det da, og vips så ble muren brutt (hun var også sjenert). Random Experiment: Er like tilbakeholden med alkohol innabords. Men når jeg ble litt obs på dette med signaler, så prøvde jeg meg for moro skyld på en fest, der jeg var alene med en jente (som jeg da tolket slik at hun var veldig keen på meg.. og når selv JEG tolker det slik så må det være åpenbare signaler også) og "presset" henne inntil veggen, sa at jeg hadde lyst å kysse henne, og så bare gjorde jeg det. Hun ble jo helt satt ut, men på en god måte da. Men uansett. Jeg er meg selv, på godt og vondt. Er tilbakeholden og lite fysisk av meg i starten, uansett. Det går som regel alltid andre veien for meg, div. at de er frempå med meg. Funker best på meg det! Men det er nok ingen fasit på det. Men å være obs på signaler kan nok hjelpe en i rett retning.
Erfaren Traver Skrevet 13. juni 2015 #4 Skrevet 13. juni 2015 Eller hva om... man bare er seg selv.. føler man for å gi en klem, så gi en klem. Da faller ting naturlig inn, så slipper man å lese ett helt manus på "How to get bla bla" manualen. Slapp av, ta det som det er, og ta det som det kommer. Så enten går det bra og dama vil gå videre, eller kanskje det er du som ikke synes noe om det, og ser etter en utvei, kan jo like mye gå den veien. Uansett, for ditt vedkommende, vær deg selv, så ordner det seg.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #5 Skrevet 14. juni 2015 Ja, det er viktig. Å berøre og være fysisk er kjempeviktig i datingfasen og er med på å skille det fra et vanlig vennskap. Det betyr ikke at du skal hoppe til sengs med han. Klemming, kyssing, berøring etc er viktige momenter. Anonymous poster hash: bf9a9...3ca 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #6 Skrevet 18. juni 2015 Gir dette noe mening eller var det ikke nok interesse i utgangspunktet? At jeg rett og slett ikke gir nok av meg selv utover vennskap, slik at de mister interessen. Jeg er mann forresten.Anonymous poster hash: 23729...abc Ja det er viktig å være fysisk, i mine øyne spesielt i starten, for det er da man avgjør om dette er en venn eller en mer-enn-venn kandidat. Dette kan være risky for noen ganger blir ikke berøringen/flørtingen godt mottatt selvom man har en god samtaleflyt (noen vil faktisk bare være venn med deg, selvom hun møter deg igjen og igjen), men det er bevist at de som tar flere sjanser opplever flere partnere og mer kjærlighet i livet også. Anonymous poster hash: 88a5c...610 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå