Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har fått inn feriepenger i dag? Er det ikke deilig å få så mye penger inn på konto?

Anonymous poster hash: 9c28f...405

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får de ikke før den 25, da får jeg mest sannsynlig skattepengene på over 20.000 også, så ja det blir DIGG!!! :) :)

Hvordan bruker dere andre feriepengene/evt. skattepengene?

Anonymous poster hash: d20b5...391
AnonymBruker
Skrevet

Flere som har fått inn feriepenger i dag? Er det ikke deilig å få så mye penger inn på konto?

Hvor mye fikk du i feriepenger?

Hvor mye får dere andre?

AnonymBruker
Skrevet

66 544 kroner inn på konto! Skal aldri mer klage over å betale skatt. Nå skal jeg kose meg i ferien. 

Anonymous poster hash: be0f5...958
  • Liker 1
Gjest 82girl
Skrevet

32000 inn på min konto, noe går på regningskonto og noe blir spart til nytt tak over badet  :danse:

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Tja. De gikk rett inn på sparekontoen igjen. Nedbetaling til boliglånet så har ikke sett så mye til de.

Skrevet (endret)

Fikk 5400 kr inn på konto den 10. De ble brukt på husleie, forsikring og strømregning. Studentlivet <3 Heldigvis jobber jeg hjemme i sommer, så jeg trengte ikke å ha så mye penger overs til mat. :P

Endret av lillsunshine
Skrevet

30.000 kr inn på konto(inkl. lønn) - den første måneden uten utbetaling fra lånekassen. Det lønner seg å jobbe og stå på hele året :) Jeg fylte opp BSU-kontoen min og har satt av penger til husleie og andre utgifter. Når skattepengene (19.000kr) kommer blir det satt inn på BSU2.0 og til buffer, samt ferie da :)

Jeg er glad for at jeg står på hele året, for det gjør sommeren mye enklere å nyte - og det med god samvittighet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

BSU2.0 og til buffer

Kjøp heller aksjer eller fond! Veldig lav rente på BSU nå. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kjøp heller aksjer eller fond! Veldig lav rente på BSU nå. 

Sparer i fond også fra før, så kanskje jeg skal sette det inn der istedenfor... Takk for tips, skal sjekke ut fondet mitt :Nikke:

Endret av Sugar&Spice
AnonymBruker
Skrevet

BSU 2.0 er bare tull. Eneste fordelen med BSU er skattefradraget, og det får du kun på BSU 1.0. Resten bør man kjøpe aksjer og fond for. Viktig også å ha en lite buffer. 

• Liker 1
Skrevet

BSU 2.0 er bare tull. Eneste fordelen med BSU er skattefradraget, og det får du kun på BSU 1.0. Resten bør man kjøpe aksjer og fond for. Viktig også å ha en lite buffer. 

Takk  :Nikke: kan ikke så mye om akkurat dette enda, men skal sette meg inn i det nå. Bedre sent enn aldri. Ish, jeg leste i banken at BSU2.0 var en god idé... Snakk om å ta alt for god fisk. Nå skal jeg heller være litt nysgjerrig og sjekke ut selv hva som er best. Men er litt som å lete etter nåla i høystakken - blir så forvirret av alt! Tips til noen bøker eller nettsider som kan være greit å starte med for å lære? :)

Skrevet

25.000 i feriepenger, og får 20.000 tilbake på skatten. 40.000 går til å nedbetale gjeld, resten går til å ta med ungene i dyreparken, sommerland og tusenfryd 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får 41.000 i feriepenger og 21.000 i skattepenger, totalt kr 62.000, innfri siste rest av boliglånet, spare mest av resten og kose meg for litt :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får 41.000 i feriepenger og 21.000 i skattepenger, totalt kr 62.000, innfri siste rest av boliglånet, spare mest av resten og kose meg for litt :)

Gjeldsfri allerede? Hvor gammel er du?

AnonymBruker
Skrevet

jeg leste i banken at BSU2.0 var en god idé... 

Banken må du ikke høre på. De vil bare selge produktene sine. Anbefaler egentlig bare å google og lese. Mange meninger, men du finner ut hva som er sant om du tenker selv. 

Skrevet

Banken må du ikke høre på. De vil bare selge produktene sine. Anbefaler egentlig bare å google og lese. Mange meninger, men du finner ut hva som er sant om du tenker selv. 

Ja, jeg fant ut av det nå :Nikke: Tenke selv, spørre etter råd! Og ikke minst har jeg lært å høre på rådene jeg får, selv om de kan høres ut som kritikk :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjeldsfri allerede? Hvor gammel er du?

28, jeg har jobbet og stått på, nå skal livet leves! :)

AnonymBruker
Skrevet

28, jeg har jobbet og stått på, nå skal livet leves!  :)

Du må tjene rått! Brukte bare fem år på å nedbetale 3 millioner(?)?

AnonymBruker
Skrevet

Du må tjene rått! Brukte bare fem år på å nedbetale 3 millioner(?)?

Jeg har jobbet siden jeg var gammel nok, har stort sett jobbet deltid ettersom jeg har studert til master, tjener nå i overkant av 400.000, så vil ikke si det er veldig bra, men alt går om en vil nok og prioriterer. Så ja, det er fult mulig for alle andre også, men det er et valg man må ta, isteden for å sitte å syte over høye boligpriser. Studielånet sparte jeg på konto som en del av boliglånet som nå er nedbetalt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...