Gå til innhold

Hu er virkelig drømmedama.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare synd at jeg aldri får hene, har prøvd og flørte, men ser ut til at det ikke skal bli oss to :( , Beklager måtte bare.

Anonymous poster hash: 9c6fe...621
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har du flørter med henne da? Og hvordan vet du hun ikke er interessert tilbake?:/

Anonymous poster hash: cccd3...2a5

AnonymBruker
Skrevet

Noen bitches vet ikke hva som er best for dem!

Anonymous poster hash: 58dcc...53c
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor får du henne ikke da?

Anonymous poster hash: 4e5cb...edf

Skrevet (endret)

Hvordan har du flørter med henne da? Og hvordan vet du hun ikke er interessert tilbake?:/

Kanskje det er bare slik han føler?

Endret av Melkebarten
AnonymBruker
Skrevet

Bare synd at jeg aldri får hene, har prøvd og flørte, men ser ut til at det ikke skal bli oss to :( , Beklager måtte bare.

Vel, har jo hatt en flørtete tone med henne generelt, når vi har vært sammen. Men aldri noe kyss eller deromkring. Kun at hendene våre møtes eller at vi er *uforsiktige* når vi skal passere hverandre.

Hun spurte når neste gang jeg skulle på hytta var da, hun har mange venner i det området.

AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: cccd3...2a5

Kanskje det bare er jeg som er n00b, men har prøvd og være i nærheten av henne, samt flørte når anledningen har bydd seg. Jeg vet at jeg er elendig til og flørte, så litt hjelp?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er hun drømmedama? Og har du like mye å tilby henne som det hun har å tilby deg? Har dere felles interesser? F eks om begge liker klatring kan du spørre om hun vil bli med deg en tur på Klatreverket, kanskje hun da får øynene opp for deg? Eller løpetur sammen om begge liker det? Klarer dere å snakke sammen og at samtalen glir lett? Om det blir mest stillhet så er det kanskje ikke så god gjensidig kjemi?

Anonymous poster hash: 1251b...b7b

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er hun drømmedama? Og har du like mye å tilby henne som det hun har å tilby deg? Har dere felles interesser? F eks om begge liker klatring kan du spørre om hun vil bli med deg en tur på Klatreverket, kanskje hun da får øynene opp for deg? Eller løpetur sammen om begge liker det? Klarer dere å snakke sammen og at samtalen glir lett? Om det blir mest stillhet så er det kanskje ikke så god gjensidig kjemi?Anonymous poster hash: 1251b...b7b

hvis begge er stille typer så behøver det ikke være negativt :P

Bare snakk med henne på vanlig normal måte, du trenger ikke nødvendigvis flørte. Spør henne om ting, vær litt nysgjerrig på henne og gi av deg selv.

Anonymous poster hash: 4e5cb...edf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...