Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #1 Skrevet 2. september 2004 JEg får vel gjøre mitt for å holde liv i dette forumet..... En ting jeg har lurt på.....alle( da mener jeg ALLE) sier alltid til meg; -"Du treffer noen når du ikke leter". - "du treffer mannen i ditt liv når du minst venter det". -"rett rundt hjørnet lurer nok den rette, du må bare ikke være på jakt etter kjærligheten, for da kommer den ikke"................... Vel, greit nok alt dette. Det jeg lurer på, er -hvor finner man av-knappen for følelser som savn og lengsel? Hvordan kobler man ut tanker som "hm..han virket ålreit....." eller ""lurer på om han er opptatt"....for man skal jo ikke lete....og da kan man jo ikke ha sånne tanker! Er det noen som har oppskriften på hvordan bli velykket, lykkelig og tilfreds singel UTEN å være på sjekker`n og likevel finne mannen med stor M..... Skjønte noen egentlig noe som helst avdette innlegget?
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #2 Skrevet 2. september 2004 Ja jeg skjønte det- og akkurat sånn følte jeg meg og - men ( og nå kommer du til å bli irritert ) når jeg minst ante det , kom sambo :-) Det finnes ingen av knapp, men prøv å fyll hverdagen din med hobbyer, venner og familie så flyr dagene fortere og vips så er han/hun der
Lovvi Skrevet 2. september 2004 #3 Skrevet 2. september 2004 det var visst meg som er trådstarter....glemte bare å logge meg inn.......
Lovvi Skrevet 2. september 2004 #4 Skrevet 2. september 2004 har jo ingen problem med å fylle dagene..heller tvert i mot.......hmmm, ved nærmere ettertanke har jeg egentlig svært liten tid til kjæresterier...
Gjest GreenSky Skrevet 2. september 2004 #5 Skrevet 2. september 2004 Når du minst aner det, møter du på en sleiping også... Begynner å bli lei dem. Men! Uansett; Jeg har ingen oppskrift. Annet enn å gjøre de tingene som gjør deg glad. Og jobbe hardt... Så får du kanskje en forfremmelse også. Ta noen kveldskurs... Finne på ting med venner... Hele tiden utvikle seg. Gjøre ting en trives med. Og så; Når du minst venter det ( ) møter du drømmeprinsen. Eller enda en sleiping. Men hvis du føler et savn, tror jeg ikke det vil forsvinne så lett. Men en kan lære seg å ignorere det.
Gjest TomKrus Skrevet 2. september 2004 #6 Skrevet 2. september 2004 Å like noen er ikke det samme som å lete, så å koble ut slike tanker er vel ikke noe poeng. Og "og før du aner det..." funker ikke uten initiativ. Plutselig møter du ham ja, men ønsker du ikke da å gjøre noe, kan det fort skje at du blir sittende der igjen. Hvis det ikke er en mann som er mann og som tar full kontroll du ønsker da, og du er en søt liten pike som ikke vil gjøre noen ting annet enn å blunke forlokkende med øynene. Litt misforstått Alkymist-moral det der. Du er selv en del av universet, og dermed en del av hva som jobber for å få dine ønsker oppfylt.
Gjest GreenSky Skrevet 2. september 2004 #7 Skrevet 2. september 2004 Poenget er vel at en del leter så aktivt at de virker desperate. Og da er vel sjansene for å få en fyr eller dame på kroken for langvarig forhold heller små.
Gjest TomKrus Skrevet 2. september 2004 #8 Skrevet 2. september 2004 Poenget er vel at en del leter så aktivt at de virker desperate. Og da er vel sjansene for å få en fyr eller dame på kroken for langvarig forhold heller små. Desperasjon (prøve alt og alle) og observasjon (hm..han virket ålreit....." eller ""lurer på om han er opptatt") er vel to forskjellige ting.
Gjest GreenSky Skrevet 2. september 2004 #9 Skrevet 2. september 2004 Det regner jeg da med at de fleste skjønner.
Gjest TomKrus Skrevet 2. september 2004 #10 Skrevet 2. september 2004 Det regner jeg da med at de fleste skjønner. Ønsket var å koble ut slike tanker. Follow the programme.
Gjest GreenSky Skrevet 2. september 2004 #11 Skrevet 2. september 2004 Men kjære vene. Det finnes da mange forskjellige årsaker og mange forskjellige løsninger. Så blir det opp til en selv å finne ut hva det kan være.
Gjest TomKrus Skrevet 2. september 2004 #12 Skrevet 2. september 2004 Men kjære vene. Det finnes da mange forskjellige årsaker og mange forskjellige løsninger. Så blir det opp til en selv å finne ut hva det kan være. Og derfor kommer jeg med mitt innlegg til de som tror det holder med å sitte der og ikke gjøre noe, for det dukker noen opp før du minst aner det. Kanskje var det øyeblikket den personen du lurte på var ledig i køen på rema. Kanskje inntreffer ikke øyeblikket fordi man er for opptatt til å ikke lure på om personen var ledig eller blokkere ut tanker om at han kanskje er alright.
Gjest GreenSky Skrevet 2. september 2004 #13 Skrevet 2. september 2004 Jeg skjønner hva du sier, og har ikke sagt at jeg er uenig. Men jeg kom med en annen løsning. Jeg tolket det som Lovvi spurte på generelt grunnlag, og kom med et løsningsforslag til det.
Jinx Skrevet 2. september 2004 #14 Skrevet 2. september 2004 Man kan nok se ganske så desperat ut, når man observerer nytt kjøtt...
alisia4 Skrevet 2. september 2004 #15 Skrevet 2. september 2004 lOVVE SKREV: hvor finner man av-knappen for følelser som savn og lengsel? ålreit....." eller ""lurer på om han er opptatt"....for man Er det noen som har oppskriften på hvordan bli velykket, lykkelig og tilfreds singel UTEN å være på sjekker`n og likevel finne mannen med stor M..... Skjønte noen egentlig noe som helst avdette innlegget? Man finner ingen av og på knapp på oss, selv om man til tider skulle ønske det var slik. Vi er ikke feilfrie men er fylt med følelser og behov. Vet selv at det er tøft, og savner en å være glad i, en å dele sorger og glede med. Med andre ord en å dele hverdagen med. Det gjør livet enda mer meningsfult. Man kan ha det godt selv i singel tilværelsen, men da må det selvfølgelig være på frivillig basis. Vil tro at dem som trivdes med å være alene, fyller nok noe av sine behov ved å tilbringe tid med venner, familie samt fritidsinteresser og jobb. Mye har med holdningen å gjøre også slik jeg ser det.
valentino Skrevet 3. september 2004 #16 Skrevet 3. september 2004 når jeg minst ante det , kom sambo Mulig han kom til deg, siden du er en jente. Hva gjorde han for å få deg?
valentino Skrevet 3. september 2004 #17 Skrevet 3. september 2004 Og "og før du aner det..." funker ikke uten initiativ. Plutselig møter du ham ja, men ønsker du ikke da å gjøre noe, kan det fort skje at du blir sittende der igjen. Stort sett funker dette for jenter. Det er bare å gå ut å møte nye gutter, så kommer tilbudene rekende på ei fjøl.
Hillary Skrevet 3. september 2004 #18 Skrevet 3. september 2004 Det sies at man tiltrekker seg flere hvis man er fornøyd. Jeg tror også man tiltrekker seg flere hvis man viser passe interesse for det motsatte kjønn eller hvis man er forelsket. Jeg hadde en lang periode hvor jeg hadde det bra med mitt og ikke lette etter noen overhodet. Så havnet jeg i en ny situasjon, og denne mannen ramlet nærmest ned i hodet på meg og snudde alt opp ned. Det var ekstremt uventet, når jeg minst aaaaante det. Veldig ubeileilig, men veldig deilig, takk Gud, liksom.... Men så kom jo alt stresset og all usikkerheten og at han ikke ville ha meg og sånn.... ....sukk.....
Hillary Skrevet 3. september 2004 #19 Skrevet 3. september 2004 Stort sett funker dette for jenter. Det er bare å gå ut å møte nye gutter, så kommer tilbudene rekende på ei fjøl. Valentino, hvorfor får noen av oss bare "tilbud" fra de vi ikke vil ha? :cry:
Bunny Skrevet 4. september 2004 #20 Skrevet 4. september 2004 Poenget er vel at en del leter så aktivt at de virker desperate. Og da er vel sjansene for å få en fyr eller dame på kroken for langvarig forhold heller små. Enig. Men det er ikke lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå