nurse07 Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Jeg er bare nysgjerrig. Det virker som om kosmetiske inngrep og injeksjoner er blitt mer og mer vanlig, og jeg har litt lyst å prøve dette selv, Lurer på hvilke erfaringer dere har med botox, og evt restylane? For min del er det botox i sinnarynken som er mest aktuelt... Noen som har testet dette?
*Bumblebee* Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Lurer på det samme..er 32 nå og føler det hadde vært ok med en touch-up :-P
wintergirl Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Jeg skal prøve botox på sinnarynken til tirsdag faktisk. Er spent på resultatet
Miss Lucky Skrevet 12. juni 2015 #6 Skrevet 12. juni 2015 Jeg har tatt i sinnarynken fordi jeg er ekstremt følsom for lys og dermed myser mye som igjen gjør at jeg går med konstant hodepine. Funker både mot hodepinen og sinnarynken
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #7 Skrevet 12. juni 2015 Jeg har tatt i sinnarynken fordi jeg er ekstremt følsom for lys og dermed myser mye som igjen gjør at jeg går med konstant hodepine. Funker både mot hodepinen og sinnarynken Så Botox fungerer virkelig mot dette? Jeg har nemlig det samme problemet selv, og syns det er fryktelig slitsomt med konstant hodepine pga lysømfintlighet. Anonymous poster hash: 7b112...1ab
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #8 Skrevet 12. juni 2015 Slutte å sitte inne hele dagen Anonymous poster hash: f743e...374
Miss Lucky Skrevet 12. juni 2015 #9 Skrevet 12. juni 2015 Slutte å sitte inne hele dagen Anonymous poster hash: f743e...374 Jeg har en sykdom som gjør meg ømfintlig for sol. Bruker til og med solbriller inne og også ute selv når det er overskyet
Miss Lucky Skrevet 12. juni 2015 #10 Skrevet 12. juni 2015 Så Botox fungerer virkelig mot dette? Jeg har nemlig det samme problemet selv, og syns det er fryktelig slitsomt med konstant hodepine pga lysømfintlighet.Anonymous poster hash: 7b112...1ab Hjelper i alle fall på meg
Suss81 Skrevet 12. juni 2015 #11 Skrevet 12. juni 2015 Begynte hovedsakelig med botox fordi jeg hadde så mye hodepine. Når jeg tok i sinnarynka så forsvant det problemet siden jeg ikke klarte å myse lenger. Nå bruker jeg botox for å forebygge rynker
Minnime92 Skrevet 12. juni 2015 #12 Skrevet 12. juni 2015 Jeg bruker botox for å forebygge rynker. Veldig fornøyd med resultatet
*Bumblebee* Skrevet 12. juni 2015 #13 Skrevet 12. juni 2015 Men..forebygge?har botox virkelig forebyggende effekt?trodde den var brukt mest på eksisterende rynker. Om man forebygger med botox så vil det i praksis si at man bruker det FØR man får rynker..?? 1
Suss81 Skrevet 12. juni 2015 #14 Skrevet 12. juni 2015 Men..forebygge?har botox virkelig forebyggende effekt?trodde den var brukt mest på eksisterende rynker. Om man forebygger med botox så vil det i praksis si at man bruker det FØR man får rynker..?? I mitt tilfelle så forebygger jeg på en slik måte at når jeg ser steder jeg får linjer som ikke går bort så tar jeg botox i den. Da forsvinner linjene og kommer heller ikke tilbake. Jeg hadde skikkelig markert sinnarynke og markerte linjer i panna, men etter jeg tok botox reglemessig en stund så forsvant de og bruker evigheter på å komme bittelitt tilbake igjen. Nå tar jeg kun botox hver 6-7 mnd og linjene kommer senere og senere tilbake igjen selv om førligheten er tilbake etter 2ish måneder. Ansiktet er jo full av muskler og det er bruk av musklene som lager linjene. Når man bruker botox reglemessig så blir musklene man tar botox i svakere og effekten (altså glattheten i huden, ikke bevegeligheten) etter botox varer lenger å lenger for hver gang.
Miss Lucky Skrevet 12. juni 2015 #15 Skrevet 12. juni 2015 For dype eksisterende rynker må man bruke noe som fyller ut og gjevner ut, feks restylan. Botox lammer små muskelgrupper som igjen gjør at man ikke klarer å rynke fjeset selv, og dermed ikke utvikle disse dype rynkene.
*Bumblebee* Skrevet 12. juni 2015 #16 Skrevet 12. juni 2015 Aa ok,takk for oppklarende svar!hva betaler dere..?har skjønt at det er dyyrt..tenkte i første omgang på å behandle området rundt øynene,smilerynkene. Men,det er vel det de kaller "linjer" foreløpig..men sminke o.l.legger seg i de ila.dagen så de blir mer fremtredende.irriterende er det!
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #17 Skrevet 12. juni 2015 Jeg benytter meg av både botox og restylane. Har gjort det er par år og er veldig fornøyd. Kommer til å fortsette :-)Anonymous poster hash: 979a0...79a
Miss Lucky Skrevet 12. juni 2015 #18 Skrevet 12. juni 2015 1900kr mener jeg å huske, for sinnarynken + linjer i pannen. Varer i ca 6 mnd, men går vel nesten 12mnd før jeg tar ny behandling Synst ikke det er så dyrt jeg. Er dyrere å gå til frisøren, og det må jo gjøres oftere også 1
nurse07 Skrevet 13. juni 2015 Forfatter #19 Skrevet 13. juni 2015 Det var veldig billig miss Lucky!! Prislister jeg har sett på, viser at bare sinnarynken koster 3000.. Hvilken by har du tatt behandling i?
Miss Lucky Skrevet 13. juni 2015 #20 Skrevet 13. juni 2015 Det var veldig billig miss Lucky!! Prislister jeg har sett på, viser at bare sinnarynken koster 3000.. Hvilken by har du tatt behandling i? I Bergen. Godt mulig det er kampanjepris, de har jo så og si alltid en eller annen kampanje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå