Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser disse to merkene er mest populær. Hvem ville du valgt? Er så usikker og kan veldig lite om hva jeg skal se etter også. Noen eksperter som kan velge for oss? Litt om oss: Jeg er 1.70 - sambo er 1.85 vi bor på landet med grus/landevei. Kommer til å gå noen turer i by. Har stasjonsvogn og bruker ikke kollektiv transport. Kommer ikke til å jogge med vogn eller bruke på trim turer annet enn på asfalt og rett frem grusveger. Vi bor i hus så heis er heller ikke noe å ta hensyn til. Synes hvite emmaljunga er penest men usikker på hvilken modell osv.Vil gjerne ha vogn lengst mulig. Opptatt av at den skal være praktisk og lett å bære ...Hjelp?

Anonymous poster hash: 0bf7e...582

AnonymBruker
Skrevet

Ville gått for Emmaljunga City Cross :) den er litt tung, men det er håndtak på bagen og den triller perfekt på terreng og asfalt.

Anonymous poster hash: 37e73...5e6

AnonymBruker
Skrevet

Ville gått for Emmaljunga City Cross :) den er litt tung, men det er håndtak på bagen og den triller perfekt på terreng og asfalt.

Anonymous poster hash: 37e73...5e6

Takk!!

AnonymBruker
Skrevet

Britax mest populær? Det er ikke Brio du tenker på?

For min del hadde jeg satt Emmaljunga først, så Brio og til sist Britax(om jeg hadde disse 3 å velge mellom)

Anonymous poster hash: f8d9e...a87
AnonymBruker
Skrevet

Britax har jeg faktisk aldri hørt om, og Emmaljunga tenker jeg på som tung og upraktisk. Det har sikkert kommet bedre versjoner av Emmaljunga med svingbare hjul, men det er tydeligvis ikke så mange som har den..... 

Nå ser jeg at du ikke har veldig behov for at den er lett og enkel å manøvrere, men vil absolutt anbefale en helt annen, og svært populær vogn: Bugaboo Buffalo. Av alle de jeg vet om, inkludert meg selv, som har den er alle veldig fornøyde og ingen har en eneste klage. Verdt å teste ut i hvert fall! 

Anonymous poster hash: da384...282
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Britax er nye navnet på brio

Skrevet

Har emmaljunga og vært kjempe fornøyd med den ! Den er jo tung, men super god og stødig . Brukt masse til trilleturer på asfalt / snø/ grus. Skal man ha en kjøpesentervogn bør man velge noe annet. Kommer til bruke denne vogna på nr 2 også, kjøpt i 2011 og fortsatt like fin 👍

Skrevet

Emmaljunga helt klart. Britax blir fort skranglete, virke som det er vanskelig å få deler til dem også

Gjest Solstråla88
Skrevet

Vi har emmaljunga city cross, en av de mindre og lettere vognene til emmaljunga. Vi er dog så lei at den tar hele baggasje rommet på bilen at vi har kjøpt ny. Venter på vår babyjogger city elite som kommer i juli engang. Denne er veldig lett, har god kallesje, lang rygg og like stor bag som de største emmaljungaene. Den er også lettere og trille med bedre komfort.

Jeg synes også emnaljunga har fine vogner, men tyngden, størrelsen og trillekomforten trekker ned. Også er de urimelig dyre synes jeg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenkte på denne som er best i test i år http://www.britaxemea.com/pushchairs/britax-go-next/

Dette er jo en tidligere Brio vogn.

Antageligvis av bedre kvalitet enn en de vognene Britax selv tok med seg over i sammenslåingen.

Selv syns jeg den er vanvittig stygg, og ser mer ut som en handlevogn enn en barnevogn.

Men vi har hver vår smak og liker du den, så er den nok ikke noe dårlig kjøp.

Anonymous poster hash: f8d9e...a87

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Emmaljunga city cross. Den er lett, både å trille å i vekt. Har en 2009 modell som jeg brukte til mitt første barn, den er nesten som ny slik jeg kan bruke den til baby nr 2 som kommer om etpar mnd.

Anonymous poster hash: 9dbd7...3fc

Skrevet

Den britaxen jeg har prövd var ikke god i  det hele tatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...